Inaktuell MFE | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MFE

Icke Medlem
Meddelanden
256
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac

Ditt discordnamn: MFE#8649

Ange ditt födelsedatum 19 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? Ja just jag ska bli staff då djag har spelat på ortenwave ganska länge sedan och där var jag staff så vet hur man ska vara som en staff. Är mogen kan alla commands, trevlig och der viktigste ändrar aldrig mina beslut är bestämmd. Koimmer vara ganska aktiv

Här kommer lite jobb som jag kan om

Discord arbete:

Ju jag är ganska mycket online på dc räteresakt 9 timmar pär dagen alla dagar i veckan jag har öppen pm och jag svara på mest 1 minut kan ganska mycket om discord har ägt 4 ganska stora dc. Jag komemr jobba hårt på dc jag kommer slita och kolla chatten i dc kunna ta support hela tiden. jag kommer också kolla chatten så inget taskigt och hjälper till med de som händer i chatten kommer även kolla in game ganska mycket jag kommer aktiva på min andra skärm dc och på den andra FiveM.

FiveM arbete:

ju jag kommer vara mycket ine in game kolla samtidigt som jag kolla dc men när de är ett ganska stort scenario kommer jag mest kolla på FiveM jag kommer kolla så alla sköter sig kommer kolla reports om någon ljuger i en report så kommer jag ge en sv ban man ska ej ljuga i report och kommer kolla dem fälsta reports som är nödvänliga och jag kommer bara ge skin till folk som är i kläd butik annars skriver jag en /m (id) du måste gå till en klädbutik för att få skin. Jag kommer alltid när jag jobbar som staff ha /togglenamne och /toggleid de kommer jag använda för kunna förlätta mig för ifall någon skulle bryta stort mot en regel så förlätar de mig. Jag abousar ej de är ganska dåligt av folk som gör de och skulle aldrigt gjort de jag kommer aldrig ta bans i support för de tar man i anmälningar.

Fortdonet arbete:

ju jag kommer kolla fordonet ganska mycket ändå på supports och på ban överklagan. Jag kommer vara strikt för alla regler och jag kan ju alla regler utan till. jag kommer vara aktiv i fall någon taggar mig tar klipp på allt kommer va redo på allt som händer på fordonet kommer vara ärlig för att ljuga kommer de bara gå sämre, jag kan ganska mycket om helper för att jag har varit staff på en annan server som jag skrev lite höge upp och då har man ändå ganska erfarenhet.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Detta är mina tider

Måndag 16:00 - 22:00
Tisdag 15:00 - 23:00
Onsdag 14:00 - 20:00
Torsdag 17:00 - 00:00
Fredag 14:35 - 00:00
Lördag 10:00 - 23:00
Söndag 09:00 - 20:00

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat sammanlagt 1 år men efter min blacklist 2 dagar.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ju jag har varit staff i en annan server som heter ortenwave men den var för lallig så jag gick jag över till denna och skulle jätte Järna hjälpa till med dem problem som finns nu. Har goda erfarenheter bruka kolla på Philips videos när han gör staff. Kommer vara snabb ig gå till reports och jag vet när man ska banna, till exempel man ska alltid har klipp när man bannar någon, man ska skicka det i någon staff kanal om det finns här som det förmodligen finns och varför man skickar där är för andra staffs också ska kunna se det för om någon hoppar support och frågar varför man blev bannad.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är bredd att jobba inom allt. OBS förlåt om jag ej skrev så mycket är ej den bästa på att skriva, bättre muntlig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka