Accepterad Mfcdh | Whitelist ansökning [Estrax | Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mfcdh

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198203765352/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? zachari-elaadir-#2843

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 1998

Berätta om din karaktär. Jag Zachari är en kille från Serbien som är 34 år gammal och vill börja arbeta för staden. Zachari är väldigt bra på att styra sina känslor. När han var 16 år gammal började han bråka med sin familj p.g.a av det Serbiska kriget. Hans familj valde att stanna där eftersom hela släkten bodde där, men Zachari kände att det fanns ingenting han kunde göra för sitt land.

Han började på en helt ny kula och tog sig hela vägen till Multilandet där hans nya liv började. Det vart väldigt svårt för honom i början eftersom i Multistaden är det fullt med kriminella som försökte göra anspråk på honom som en springpojke och sa till honom att det fanns "snabba cash" att hämta. Men Zachari stod upp för sin dröm och valde att tacka nej till dessa erbjudanden så han kunde börja söka arbeta som polis och istället fånga in dessa och göra staden bättre. Nu är Zach 34 år gammal, har B-körkort, utbildning och är ute varje dag och arbetar för att kunna bli sitt bästa jag.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle kunna bidra med en person med tidigare stor erfarenhet inom RP-spelande från bl.a. Squad, San Andreas m.m. Av denna anledning är jag väldigt kunnig inom hur man agerar och skapar interaktiva situationer på ett realistiskt sätt. Som person sprider jag gärna positivitet och ser gärna till att andra personer får sig ett gott skratt. Jag skulle även se mig själv väldigt hjälpsam och skulle mer än gärna hjälpa andra personer i detta community både ingame men även i discord.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag skulle vilja bli Whitelistad på just denna server av anledning att jag ser väldigt stor potential i detta community. Jag har en lång erfarenhet av både sämre och bättre servrar där jag är väldigt petig, när det gäller val av server där jag spenderar mycket tid inom. Men med tidigare rekommendationer av vänner och andra personer ser jag mig stanna här under en lång period hos er.

Hur hittade du Multistaden? Via en vän.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelande är att utveckla mig själv som person när det gäller de sociala förmågor som krävs, för att på högsta nivå kunna interagera på ett väldigt realistiskt sätt. Jag skulle även vilja se mig själv inom snar framtid, kunna söka en roll inom Polismyndigheten som är en ambition jag har. Men självfallet är mitt mål även att ha en fantastiskt rolig tid, under alla dessa timmar jag planerar att spela här.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka