Accepterad mfbamse | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mfbamse

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? truls

Vad är ditt discord namn? mfbamse

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2010

Berätta om din karaktär. jag heter bosse lasse jag har kommit från en ganska stökig familj och gjort massa dumma saker i mina dagar jag har druckit väldigt mycket alkohol för min fader va alkolist själv han drack hela tiden o mamma knarka så ja hamna på foster hem som barn där ja trivdes väldigt bra tills mamma kom o skulle hämta upp mig då kom spriten och knarket fram igen så ja började dricka bort mina känslor nu är ja ba en gammal gubbe som är ganska glad bland vänner och de bandet ja har med mina vänner är oförstört bart ja gillar bilar väldigt mycket o gambling ja brukar vara på bilfirman där ja har ett väldigt bra band med vissa anställda speciellt min vän carl som just nu är ``utomlands`` hoppas han kan komma tillbaka o mina framtidsplaner vet ja inte kanske börja om på nytt o få ett bra jobb som kanske mekonomen anställd eller på bilfirman för jag älskar allt med bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag rpar på en ganska högnivå om någon pratar ooc skriver ja i ooc chatten du får inte prata ooc och hjälper nya på servern eller alla om någon frågar om hjälp vill jag hjälpa dom så gott ja kan

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha roligt i ett scenario. att man spelar för båda, om man märker att man förlorar och det är ett bra scenario så ska man typ inte ändra på det. Tillexempel att man blir stannad av polisen. då ska man inte bränna iväg utan man ska ta konsekvenserna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm (random death match) vdm (samma sak som rdm fast med bil) copbate ( att få polisens upmärkssamhet du får inte skriva i chatten om du till exempel håller på att dö

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kört fivem ett bra tag nu de börja me att ja körde på mina vänners datorer sen nu har ja kört i 1,5 år på min egna

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? tar häldre detta muntligt men hoppas de räcker annars kan ja ta muntligt om de är okej

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka