- Meddelanden
- 182
- Reaction score
- 10
Vad är ditt namn i verkligheten? Fadi
Ditt discordnamn: fadi151x
Ange ditt födelsedatum 13 Maj 2008
Varför ska just du bli staff? För att jag från mitt perspektiv är mogen aktiv osv jag kan hjälpa till med saker som sker under RPens gång och därför vill jag just bli staff, plus så ser jag så mycket regelbrott när det gäller bilar osv pittningar sker dag in dag ut och kriminella på servern kommer iväg med det på noll tid och jag vill bli staff för att jag vill vara den som tar rätta bra hårda återgärder
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Nu när det är sommar lov så kan jag vara aktiv från
13:00-05:00 Varje dag typ
Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på unive sedan 2021 men la av på fivem i 1 år typ och nu är jag tillbaka för att RPa bra o skicka alla problemspelare som vill förstöra för servern
Har du tidigare erfarenheter som staff? Har bara varit staff på andra servers och inte unive men kommandon som jag kan är
/Noclip
/goto (id)
/bring (id)
/freeze (id)
/unfrezze (id)
/tpm (går till markeringen jag satt på kartan)
/kick (id) (Anledning)
/addkey
/v (spawnnamn)
/spec (id)
/dv
/togglename
/toggleid
/skin (id)
/specoff
/revive (id)
/sqlban (id) (dagar) (Anledning)
/sqlunban (hex)
/reportlist
/sv
/sc
/sqlbanoffline
/sqlsearch
/clearchatforall Man tar bort allt som skrivits uppe i twt och i annonser
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej
Ditt discordnamn: fadi151x
Ange ditt födelsedatum 13 Maj 2008
Varför ska just du bli staff? För att jag från mitt perspektiv är mogen aktiv osv jag kan hjälpa till med saker som sker under RPens gång och därför vill jag just bli staff, plus så ser jag så mycket regelbrott när det gäller bilar osv pittningar sker dag in dag ut och kriminella på servern kommer iväg med det på noll tid och jag vill bli staff för att jag vill vara den som tar rätta bra hårda återgärder
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Nu när det är sommar lov så kan jag vara aktiv från
13:00-05:00 Varje dag typ
Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på unive sedan 2021 men la av på fivem i 1 år typ och nu är jag tillbaka för att RPa bra o skicka alla problemspelare som vill förstöra för servern
Har du tidigare erfarenheter som staff? Har bara varit staff på andra servers och inte unive men kommandon som jag kan är
/Noclip
/goto (id)
/bring (id)
/freeze (id)
/unfrezze (id)
/tpm (går till markeringen jag satt på kartan)
/kick (id) (Anledning)
/addkey
/v (spawnnamn)
/spec (id)
/dv
/togglename
/toggleid
/skin (id)
/specoff
/revive (id)
/sqlban (id) (dagar) (Anledning)
/sqlunban (hex)
/reportlist
/sv
/sc
/sqlbanoffline
/sqlsearch
/clearchatforall Man tar bort allt som skrivits uppe i twt och i annonser
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej