Nekad Mexxo85 | Medlem ansökning [cr0zz], [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mexxo85

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198029111710/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kim

Vad är ditt discord namn? Mexxo85#7631

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 1985

Berätta om din karaktär. Jax är en envis och relativt hård person som inte har haft det lättaste i livet, då han blev bortadopterad när han va 1 år och aldrig haft kontakt med sina biologiska föräldrar.
Han hoppade från fosterhem till fosterhem tills han fick nog och drog och träffa en man vid namn Tomas, som tog hand om han men även presentera han för kriminalitet vid ung ålder och den vägen gick Jax. Han gjorde alltid små saker samt va med å drev in pengar vid olika tillfällen, men när han börja närma sig vuxen ålder "18-19"år så stötte han ihop med en Mc klubb och drog sig mer å mer från "gatan" Och hängde mycket med och runt klubben tills den dagen han fyllde 20år och blev då tillfrågad om han kände sig redo att ta del av klubben i ett helt annat syfte än att bara va "hängis" och på så sätt blev han Prospekt.
Han titulerar sig som en MC och känner sig hemma där, han steg snabbt i rank inom klubben då han va omtyckt samt att han va driven och hård i disciplinen, han andades å levde fullt ut som MC.
Nu har klubben blivit upplöst pga polisen som gripit dom flesta eller så har dom blivit mördade. Så nu står Jax i valet å kvalet i livet som 31 åring om han ska fortsätta med MC livet eller försöka ta sig i kragen och leva ett okriminellt liv i en ny stad.

Han är rätt känslokall och tar gärna inte tag i sina känslor, förutom när det kommer till dom som står han närmast i hjärtat, då kan han gå i döden för dom utan att tänka på följderna. Han är tystlåten och väldigt analyserande av folk och sin omgivning. När han väl känner förtroende för folk så pratar han utan problem men alltid har en analyserande blick och tar in information som en svamp.
intressen är Motorcyklar och Bilar samt ibland kan hitta en lugn och skön plats där han kan va själv och tänka samt reflektera över saker och ibland ha någon som man kan bolla saker med, han är en person som alltid ställer upp och som gillar att ha klara och raka kort och alltid 100% ärlig oavsett vad, förutom när det kommer till sånt som kan skada han eller klubben mm. då talar hans envisa sida och tystnaden sätter sig in.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? En rolig karaktär som bjuder på rp i olika grader och försöker alltid att ha med så många som möjligt i rpt för att ha så kul som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är en stor server som verkar kunna ge en rad olika scenarion av rp och verkar va en rp server som håller hög nivå.

Hur hittade du Unive? Stött på namnet ett par gånger sen blev jag länkad den till mig då jag och en annan söker en bra rp server som håller hög nivå.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bjuda på bra rp och få så många som möjligt att ha bra rp med min karaktär samt att lära mig mer och bli en bättre rpare

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ge så mycket och unika rp scenarion med andra rpare

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka