Accepterad Mexirex | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mexirex

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Mexirex

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2009

Berätta om din karaktär. Niklas Oko växte upp i en fattig familj på en liten ort i norra Sverige. Hans barndom var präglad av osäkerhet och konstant stress, hans föräldrar kämpade för att skaffa mat på bordet och Niklas kände sig ofta som om han inte riktigt tillhörde någonstans. Han var en av de barnen som hela tiden behövde byta skola på grund av ärenden hemma och han kände sig oftast ensam och isolerad.

Men Niklas var en smart och ambitiös ung man och han visste att han ville göra något mer med sitt liv än att slå sig ner i den fattiga miljön han växt upp i. Han började studera på högstadiet med stor entusiasm och upptäckte snart sin passion för juridik. Han ville hjälpa andra människor och kämpa för rättvisa.

Efter gymnasiet beslöt sig Niklas för att gå på juristlinjen på universitetet i Stockholm. Det var ett stort steg för honom, men han var fast besluten att lyckas.

Efter examen vid universitetet slog Niklas sig ned som advokat och började arbeta på en liten advokatbyrå i Stockholm. Han kämpade sig igenom de tidiga åren, men hans erfarenheter från barndomen gav honom en stark vilja att hjälpa andra människor och kämpa för rättvisa. Han kunde relatera till klienterna på ett sätt som ingen annan kunde, hans egna erfarenheter gjorde honom mer empatisk och mer uthållig.

Nu kämpar han för att få råd med ett hus och sin dröm bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en seriös rp, håller mig till regler och kaxar oftast inte om ingen börjar/gör det mot mig. Jag försöker ha en seriös men även rolig rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska låta andra vinna i vissa scenarion som t.ex ett rån alltså om någon har en pistol och hotar mig och jag även har det men då kan jag spela med för att göra bättre rp

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Man ska alltid visa respekt. Undvik hot och utpressning, vdm, rdm.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelet lite förr men börjat spela mycket mer nu. Jag vet hur allt fungerar och vad jag ska göra.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, allt finns med.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka