Nekad Mexico_Zander | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mexico_Zander

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Eliaspn/

Ditt Hex-ID: 110000149e3dcfd

Vad är din discord tagg? Mr.Mexico#5573

Vem var det som bannade dig? Forsgren32 men han är inte kvar som staff på denna servern

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: View attachment Skärmbild 2023-12-10 003733.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de var nog att jag tog ut några mile från min jobb kassa jag vet att det såg dumt ut men jag försökte hjälpa till med en bugg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo jag var meko chef på mekonomen jag skulle laga en bil så sa det att det finns inga pengar i kassan när vi hade typ 40 mile så satte jag mig i support väntate typ en timme men ingen tog mig i support då tänkte jag att jag skulle försöka fixa den själv så jag tog ut typ 10 mile sen så såg jag att jag inte hade en tele så jag gick och kköpte en för mina egna pengar för att jag hade 400000 kr innan jag tog ut de 10 milena sen skulle jag till baks till meko för att sätta in pengarna igen när jag kom still meko entren så blev jag bannad för kuropption inom yrke sen när jag kommer support så säger dom att jag håller på att köpa massa grejer med pengarna jag tog ut och att jag tog ut kontanter när jag inte ens gorde det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tykte att den var fel aktig för jag har inte mogen då och det såg ut som att jag gorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg den senaste bannen jag hade har inte kört på servern i ett halv år

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aa jag kunnde ju ha skrivit till någon eller bara väntat tills en annan dag att fråga en staff att fixa buggen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ha tålamod och att inte försöka göra saker själv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag vet och jag respekterar era val

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka