Accepterad Mex | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mex

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199237740510/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mose

Vad är ditt discord namn? Razer#1756

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Amari
Ahmed är född 1997-01-01 det vill säga han är 25 år gammal. Ahmed växte upp i en förort i Göteborg.
Hans pappa dog i en bilkrock när han var 15 och hans mamma är en alkolist. Sen han pappa dog så har han inte varit sig själv.
Han har slutade gå till skolan och spenderade tid uta på nätterna. Han var ute sent och gjorde dumheter som till exempel att snatta, bråka och röka. Han mådde inte bra och hade förstört hela sitt liv.
Han var full av ilska, hat och hätskhet.
Men han hade det svårt för att ingen kunde säga till han vad som är rätt och fel.
Hans pappa var död, mamma var alkolist och han hade inga släktingar i Sverige.

Tillsist så hände nåt som ändrade hela hans liv.
En natt var han ute med sina vänner och rökte och hörde skrik. Han och hans vänner bestämmde att följa efter ljudet.
Dom märkte att ljudet kom från en källare i en lägenhet. Dörren stog på glänt. Dom gick in och såg dom äldre från deras områden bli misshandlade av några andra. Det måste vara dom kriminella från Stockholm som de äldre har gäng krig med.
Dom från Stockholm skulle hämta ljuddämparen för att avsluta jobbet.
Men då så gick Ahmed och hans vänner och försökte släppa ut sina äldre. Dom klarade det och de sprang till de äldres bil.
Men så kom Stockholmarna och började spreja allt och alla med sina givär innan Ahmed, hans vänner och de äldre han komma fram till bilen.
Dom träffade Ahmed i benet så han ramlade ner i buskarna fast han överlevde. Dom träffade även de äldre och Ahmeds vänner fast dom dog. Ahmed vaknar upp i ett rum. Rummet var mörkt och del lät som om han satt i ett tåg.
Stockholmarna kom fram då och berättade att han hade orsakat många problem och att han ska gottgöra det genom att jobba för dom. Han känar inget men han måste annars dör han. Han ska göra jobb åt dom i Stockholm.

Nutid så vill han inte jobba mer för dom. Han är så arg för att dom döda hans vänner och för att de låtit han jobba så hårt och riskerat sitt liv i 10 år. Nu är de gamla så han ska ge tillbaka. Han startar sitt liv i Unive och expanderar sitt gäng.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag bidrar med ett riktigt bra rp som servern och alla andra kommer tycka om.
Jag har ca 3 års erfarenhet av rp. Intresset har vuxit och många servrar har börjat bli tråkiga.
Men nu har jag äntligen hittat en riktigt bra server, Unive Roleplay som jag tycker har bra features, scrpits och bra rp med bra medlemmar som kan rp riktigt bra
Så ni kommer få en seriös rp av mig med andra ord.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med riktigt bra och seriös rp vilket kommer att passa in perfekt i Unive. Mycket skratt, skapa roliga scenarion och samt bra scenarion vilket inte leder till något dåligt. Bra rp nivå också, som sagt har ca 3 års erfarenhet av rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte ska bara tänka på sig själv och vara ego utan tänka på att spela med sunt förnuft och inte bara för makt och pengar. Samt också att man får tänka på t.e.x som kriminell att inte bara döda alla för att man är kriminell och inte att bara tänka på “om jag gör detta så vinner jag pengar “och liksom förstöra bara för att man förlorat utan liksom ha ett bra flyt på scenariot och göra det rolig och rättvist för alla som är med i det.

Hur hittade du Unive? Genom vänner och Fivem listan.

vidare till intervju, du har 48h på dig att ta din muntliga del Mvh Durre

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka