Mex
Icke Medlem
- Meddelanden
- 61
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mose
Ditt discordnamn: Mex#1737
Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2007
Varför ska just du bli staff? Jag har varit staff i alla möjliga fivem servrar innan jag började på Unive.
Jag har även ägt en rp server. Jag är en mogen, aktviv och kunning person som kommer att hjälpa til i erat staff team väldigt mycket. Jag kommer att spela minst 2 timmar varje dag och den största tiden av det så kommer jag att hjälpa folk så att de har den bästa möjliga rpn här på Unive. Jag kommer även att be många av mina fivem vänner att testa Unive( Jag har jävligt många kontakter).
Jag vet att de kommer älska denna servern eftersom den är den största Fivem servern i Sverige. Jag har massa erfarenheter som inte många vet.
Jag håller på att lära mig göra ymaps och mlos, jag kan göra kläder/ped, jag kan fivem deva så om det skulle behövas hjälp med det så kan jag, jag är en bra mentor/ledare, jag kan hantera min ilska bra, och så mycket mer.
Som sagt jag är en snabblärd person som kan väldigt mycket.
Jag har sätt folk i servern som kan en av sakerna som jag kan. Men jag kan alla.
Jag kommer kunna göra allt jag kan för att hålla servern uppe även för att jag älskar att se när alla har så kul när dem rpar.
Tack för mig.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 15:00-16:00
Tisdag 16:00-18:00
Onsdag 13:00-16:00
Torsdag 16:00-20:00
Fredag 15:00-01:00
Lördag 08:00-00:00
Söndag 08:00-14:00
Dessa tider kanske ändras ibland men detta kommer vara ungefär
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i några månader. Men har lämnat discorden några gånger pågrund av att jag har blivit hackad. Jag blev nyss medlem men jag kan somsomsagt många delar inom rp.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag kan några av permsen som t.ex
/TPM (Tpar dig till din marker)
/svban (Bannar en person i maximalt 1 Timme)
/kick (Sparkar en person från servern)
/revive (Hjälper en person som är död, Får bara användas i vissa situationer typ som en Bugg eller att något hänt i ett scenario.) /dv (Radie) (Får bort en bil från mappen, Bilen kommer tillbaka efter restart, Man ska inte skriva in hög radie då det kommer att dva någon annans bil som ligger i närheten.)
/sqlban (Tid) (ID) (Anledning) (Bannar en person från servern)
/toggleid (Ser spelarnas ID som är i närheten, Kan vara användbart om du ska banna någon eller kicka)
/sqlbanoffline (hexID) (Bannar en person som är offline)
/giveitem (ID) (Får bara användas om det är viktigt kanske tjänste vapen eller nycklar till något företag du jobbar på)
/addkey (nyckelns namn) (ID) (Ger en nyckel till en person.)
/sc (Staff Chat)
/skin (ID) (Används bara till olika tillfällen. Men man måste vara i en kläd affär så att det blir så mycket RP som möjligt)
/freeze (ID) (Fryser en viss person med hjälp av ID)
/unfreeze (ID) (Tar bort freeze från en person som är freezed)
/spec (ID) (Tittar på spelaren)
/noclip (Gör dig själv osynlig och får dig och flyga)
/ooc (Skriver i OOC Chat, Så alla spelare ser.)
/setjob (ID) (Jobb) (Rang) (Ger någon ett jobb, ifall dem t.ex. jobbar på något ställe och är med i gäng och ingen är aktiv i gänget)
/goto (ID) (Teleportar dig till en spelare)
/bring (ID) (Teleportar spelare till dig)
Jag har även varit staff i en av de största servrarna i Sverige.
Jag har varit staff i varäna slags Fivem server typer som finns så jag kan ganska mycket regler.
Jag har alltid varit en aktiv och hjälpsam person och har varit staff och clothing dev på flertal servrar.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag gillar dessa områden jag valt
Ditt discordnamn: Mex#1737
Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2007
Varför ska just du bli staff? Jag har varit staff i alla möjliga fivem servrar innan jag började på Unive.
Jag har även ägt en rp server. Jag är en mogen, aktviv och kunning person som kommer att hjälpa til i erat staff team väldigt mycket. Jag kommer att spela minst 2 timmar varje dag och den största tiden av det så kommer jag att hjälpa folk så att de har den bästa möjliga rpn här på Unive. Jag kommer även att be många av mina fivem vänner att testa Unive( Jag har jävligt många kontakter).
Jag vet att de kommer älska denna servern eftersom den är den största Fivem servern i Sverige. Jag har massa erfarenheter som inte många vet.
Jag håller på att lära mig göra ymaps och mlos, jag kan göra kläder/ped, jag kan fivem deva så om det skulle behövas hjälp med det så kan jag, jag är en bra mentor/ledare, jag kan hantera min ilska bra, och så mycket mer.
Som sagt jag är en snabblärd person som kan väldigt mycket.
Jag har sätt folk i servern som kan en av sakerna som jag kan. Men jag kan alla.
Jag kommer kunna göra allt jag kan för att hålla servern uppe även för att jag älskar att se när alla har så kul när dem rpar.
Tack för mig.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 15:00-16:00
Tisdag 16:00-18:00
Onsdag 13:00-16:00
Torsdag 16:00-20:00
Fredag 15:00-01:00
Lördag 08:00-00:00
Söndag 08:00-14:00
Dessa tider kanske ändras ibland men detta kommer vara ungefär
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i några månader. Men har lämnat discorden några gånger pågrund av att jag har blivit hackad. Jag blev nyss medlem men jag kan somsomsagt många delar inom rp.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag kan några av permsen som t.ex
/TPM (Tpar dig till din marker)
/svban (Bannar en person i maximalt 1 Timme)
/kick (Sparkar en person från servern)
/revive (Hjälper en person som är död, Får bara användas i vissa situationer typ som en Bugg eller att något hänt i ett scenario.) /dv (Radie) (Får bort en bil från mappen, Bilen kommer tillbaka efter restart, Man ska inte skriva in hög radie då det kommer att dva någon annans bil som ligger i närheten.)
/sqlban (Tid) (ID) (Anledning) (Bannar en person från servern)
/toggleid (Ser spelarnas ID som är i närheten, Kan vara användbart om du ska banna någon eller kicka)
/sqlbanoffline (hexID) (Bannar en person som är offline)
/giveitem (ID) (Får bara användas om det är viktigt kanske tjänste vapen eller nycklar till något företag du jobbar på)
/addkey (nyckelns namn) (ID) (Ger en nyckel till en person.)
/sc (Staff Chat)
/skin (ID) (Används bara till olika tillfällen. Men man måste vara i en kläd affär så att det blir så mycket RP som möjligt)
/freeze (ID) (Fryser en viss person med hjälp av ID)
/unfreeze (ID) (Tar bort freeze från en person som är freezed)
/spec (ID) (Tittar på spelaren)
/noclip (Gör dig själv osynlig och får dig och flyga)
/ooc (Skriver i OOC Chat, Så alla spelare ser.)
/setjob (ID) (Jobb) (Rang) (Ger någon ett jobb, ifall dem t.ex. jobbar på något ställe och är med i gäng och ingen är aktiv i gänget)
/goto (ID) (Teleportar dig till en spelare)
/bring (ID) (Teleportar spelare till dig)
Jag har även varit staff i en av de största servrarna i Sverige.
Jag har varit staff i varäna slags Fivem server typer som finns så jag kan ganska mycket regler.
Jag har alltid varit en aktiv och hjälpsam person och har varit staff och clothing dev på flertal servrar.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag gillar dessa områden jag valt
Senast ändrad: