Nekad Mex | Ansökan till Servervakt [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mex

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mose

Vad heter du på discord? Mex#1737

Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar alltid gå och plocka kemikalier tidigt på morgonen. Det är inte många som rånar då så sitter jag och grindar i timmar. Har blivit rånad tusentals gånger medans jag plockat. Därefter så åker jag och gör mina kemikalier till Lsa.
Sen så åker jag till Grove stret och försöker sälja drogerna och kanske köpa vapen.
Sedan så åker jag till piren och hänger lite samtidig som jag försöker skapa roliga scenarion. Ibland så lallar folk och jag vill hjälpa till i dem situationerna på alla sätt jag kan.
Efteråt så åker jag och letar efter lagliga jobb.
Tillsist så åker jag till Grove street och letar efter gäng man kan vara med i.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har spelat på Unive sen några månader sen som icke medlem men jag började ta det serös och bli medlem sen lite mindre än en månad sen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 Gånger (Visar bild på intervju funkar ej att lägga in bilder)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Meningen med servervakter är just att hjälpa staffs som inte har tid men även spelarna så mycket det går. Just eftersom alla i servern inte är medlemmar så kan det behövas lite extra ögon.
Men personligen vad jag skulle gjort är att stötta Unive och se till att servern är en bra plats där alla är välkomna och för att kunna göra detta kommer jag se till att folk som är bara ute efter att lalla eller förstöra inte kommer lyckas komma så långt. Jag kommer se till att vara en del och hjälpa till att hålla Unive så pass seriöst som det redan är. Men mera till vad jag kommer göra som servervakt, jo jag kommer bidra till en bättre miljö där jag kommer göra allt för att kunna minska antalet regelbrytningar.

Just eftersom jag jobbar på ett ställe där väldigt många folk kommer in händer det ofta väldigt mycket och som servervakt kommer jag se till att lugna ner det och kicka/ge varningar/banna folk som inte sköter sig. Men i slutändan är ju servervakter där för att se till att folk uppför sig och inte förstör andras RP. Jag gör ju såklart det som är rätt i scenariot det är inte direkt så att jag kommer reviva alla så fort jag ser någon död, jag kommer spela som vanligt men hoppa in och underlätta situationer som jag ser.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag älskar att hjälpa till, jag älskar Unive och för att jag ser ofta regelbrytare som ej blir kickade eller bannade
Darför vill jag göra att för att hjälpa till med serverns bästa.
Jag har erfarenheter sen tidigare så jag kan hjälpa till med mycket mer än ni tror.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption/abuse betyder missbruk av offentlig makt för privat vinning.
Du använder dina perms för att du ska vinna scenarion genom att till exempel revivea dig själv utan anledning.
Detta gör att du vinner mot alla som inte har den makt du har.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka