Nekad Mex | Ansökan till Servervakt [-SBstyle-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mex

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mose

Vad heter du på discord? mex5174

Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv varje dag nu på sommaren från 11:00-13:00 och sedan tillbaka 21:00-01:00 men jag reser 8 Juli och kommer vara oaktiv i ca en månad.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 7 Månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 Gånger https://cdn.discordapp.com/attachments/1005159699806699560/1121376565431906474/bantotal.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts ansvar är att se till så att de mindre problemen tas hand om snabbt. Detta gör att staffsen kan fokusera på sitt jobb på de lite större problemen. Därför är det bra att vara sv för att man ska bara rpa normalt och ifall man ser något som t.ex en trasig bill mitt i vägen så dvar man den. Det är även en bra fördel att ha många server vakter så att allt på Unive är som det ska.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att när jag rpar så ser jag ofta regelbrytare. Då vill man ju sätta stopp för dem men man kan ej om man inte är sv eller högre uppsatt. Jag vill även bli sv för att all rp ska vara rolig så fort jag ser något som förstör så fixar jag det med en gång så att alla kan rpa igen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man använder sin makt privat vinning.
T.ex om jag är i ett skottscenario och gör så att jag ser folks id genom väggen. Då har jag använt mig av korruptin och abuse.

Nekad. Nydligen indragen kriminell roll samt utveckla din ansökan. Visar du att du kan rpa på bra så kan du få en chans att ansöka igen nästa vecka men då ska ansökan vara mer välutvecklad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka