Accepterad Mex | Ansökan till Servervakt [Boogy, borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mex

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mose

Vad heter du på discord? Mex#1737

Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar vakna upp och spela på Unive efter skolan på vardagar och på morgonen på helger.
Jag rpar i olika scenarion varje dag eftersom Unive är en sån stor server med olika Scenarion som man kan bidra med.
Måndag 15:00-16:00
Tisdag 16:00-18:00
Onsdag 13:00-16:00
Torsdag 16:00-20:00
Fredag 15:00-01:00
Lördag 08:00-00:00
Söndag 08:00-14:00
Dessa är mina speltider ungefär och jag kommer såklart behöve ändra ibland men ska såklart vara aktiv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har spelat på Unive sen några månader sen som icke medlem men jag började ta det serös och bli medlem för en månad sen.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 Gånger [ Går ej att lägga in bild nu visar i intervju.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Mitt jobb som servervakt är att underlätta för staffs och att sköta sitt jobb genom att ta hand om mindre ärenden som staffs inte behöver ta itu med så att de kan fokusera på sitt jobb. Det servervakten hjälper till med är till exempel mindre allvarliga förseelser som lall, men även till exempel vdm och rdm som stör RPn på servern.
Ibland kan det hända att personer som inte har RP på en bra nivå stör andra människors RP.
Då behövs servervakten alltid där.
Dem tar somsagt alla mindre lallare och reglbrottare.
De städar även servern genom att dva bilar som bara ligger trasiga här och där.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli en servervakt eftersom jag personligen tror att det kan vara mycket milda regelbrottare på servern som staffs inte har tid med. Så jag vill hjälpa till! Men det kan också finnas problem som någon med en "mod" + perm kan fixa, som att någon som inte kan eller vill RPA förstör senario eller så klickar någon av misstag fel någon i senario. Om de ej ser det så kan vi servervakter a Naturligtvis vill jag inte att staffs ska sluta svara på biljetter, men om det finns en som kan lösa problemet, så är det vi servervakter som ska slösa våran tid på det så staffs kan fokusera på de stora problemen.
Jag har även sätt massa regelbrottare själv och jag har inte kunnat göra något. Men om jag blir server vakt så kan jag vara den bäsa vakten på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är ett väldigt seriöst problem som finns på många servrar. Att en servervakt abusar sina perms innebär att hen använder sina perms för sin egna vinningi ett scenario, alltså att hen till exempel använder /toggleid under ett senario och se igenom väggen . Korruption inom SV kan också vara att man använder komandot /revive för att sedan döda personen som dödat dig.
Detta är såklart oacceptabelt och bryter mot många av serverns grundregler.

Tillbaka