Accepterad Metzgeer | Whitelist ansökning (Deeney)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Metzgeer

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198132024845

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Metzger#7790

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Peter är en man i 30-års åldern är i jakt på det perfekta livet med dyra hus och bilar. Det är just därför han har valt att flyttat till en helt ny stad. Som liten var Peter utstött och fick alltid tydliga förklaringar om hur han aldrig kommer lyckas i livet. Peters hem var inte som alla andra då han hade en frånvarande far och en mor som aldrig var nykter. Peter hittade då sin flykt i kriminalfilmer där det berättades om succéhistorier och hur dessa fiktiva karaktärer lyckats. Dessa blev därför rollfigurer för Peter och han baserade sitt sätt att vara efter just detta. Det är därför han är väldigt aggressiv och ofta agerar först och ställer frågor senare. Detta är såklart inget han är stolt över men anser att det är de som krävs för att vinna andras respekt, speciellt nu när han är ensam i en helt ny stad.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad att jag vet att jag kan bidra med roliga scenarion. Jag anser också att min rp är på en relativt hög nivå och har lätt att involvera flera personer i olika scenarion. Sen är det alltid roligt att vara en del av en större gemenskap och i detta fall vara delaktig i den största svenska rp servern. Efter att ha spelar på servern i några dagar utan whitelist har jag insett att servern har bidragit till några av de roligaste stunderna jag haft på senaste och därför vill vara en större del av gemenskapen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag anser att det är en bra rp-server med seriös staff/admin. Det är en server med mycket potential och jag vill delaktig att föra fram den. Det är min så kallade go to server för rp då den alltid har många seriösa spelare. Jag vill även bli whitelistad för att kunna delta i aktiviteter som mina IRL polare ägnar sig åt på servern.

Hur hittade du Multistaden? Jag och tre vänner scrollade igenom menyn i FiveM och letade efter servern med flest spelare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill genomföra seriös rp med andra spelare som tar rp på ett lika seriöst sätt och även göra det roligt för andra samtidigt som jag själv har kul men även att utveckla mitt rollspelande för en att ge en mer genuin känsla.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar bara på multistaden för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka