Nekad Metro | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Metro

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leonard

Vad är ditt discord namn? Användarnamn: metroducky Discord namn: Metro-Ducky

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Markus Larsson och skulle vilja bli polis i staden eftersom att han har haft vänner som varit poliser, och han tycker att polisyrket verkar som ett intressant yrke och som han skulle vilja kunna klättra i. Som person är Markus en väldigt öppen kille och han vill helst lösa konflikter genom att prata och inte använda sig av våld.
Markus uppväxt var väldigt lugn med hans broder och hans mamma och pappa. Han bodde ute på landet med sin familj och har alltid drömt att åka till stor staden och bli polis där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle vilja bidra till en hög RP nivå där det inte bara handlar om att skjuta eller att bråka utan göra mer scenarion som är roliga för båda sidorna som deltar, och att ingen känner att man inte vill spela scenariot för att det är tråkigt eller inte verkligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag är inte säker eftersom att det var ett tag sen jag roleplayade, men jag tror att det betyder att båda sidorna ska vinna på scenariot, eller att båda ska kunna ha kul i scenariot och inte spela för powerplay.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst alla regler. § 1.4 generella regler: Använd inte server eller plattformen för reklam för andra servrar. Röst kanaler § 2.2 A) Vårdslöst beteende: Du ska inte hoppa mellan kanaler till kanaler för att producera. B) Voicechanger: Det är inte tillåtet att att använda voicechanger i discord

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rollspelat på Unive då och då, när jag har spelat med mina vänner och dom har lärt mig mycket om RP

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Mohammed Alnajar är en man med ett mörkt förflutet. Han har levt hela sitt liv på gränsen till laglöshet och har blivit känd som en av de mest fruktade och hårdföra kriminella i staden. Hans namn har blivit synonymt med rädsla och våldsamhet. Född och uppvuxen i en fattig stadsdel, var Mohammed redan från ung ålder tvungen att kämpa för sin överlevnad. Han hade inga förutsättningar att få en bra utbildning eller ett ärligt arbete som kunde ge honom en chans till en bättre framtid. Istället lockades han in i drogmissbruket och de kriminella kretsarna som omgav honom. Snart blev Mohammed en av stadens mest pålitliga langare och dörrvakter åt de kriminella organisationer som härskade över området. Han gjorde allt i sin makt för att klättra högre upp på den kriminella hierarkin, och snart började han själv utföra inbrott, rån och våldsamma överfall. Mohammeds kriminella verksamhet blev omskriven i tidningarna och han blev föremål för en nationell polisutredning. Hans rykte som en brutal och oberäknelig man spreds snabbt och hans offer tvekade inte att vittna mot honom. Trots att flera gånger arresterad, lyckades Mohammed alltid hitta vägar att undkomma rättvisan. Trots sin kriminella framgång var inte Mohammed nöjd. Han drömde om att bosätta sig utomlands, långt ifrån polisens jakt och stadens kriminella rykte. Han började smida planer att smuggla droger och utnyttja kontakter för att finansiera sin flykt. Men detta ledde till en sista, våldsammare fas i hans kriminella bana. En dag överraskades Mohammed av polisen under ett försök att smuggla en stor mängd droger utomlands. I en desperat strid med poliserna lyckades han undkomma men skadades allvarligt. Nu, jagad och sårbar, var han tvungen att söka skydd och hjälp hos sina kriminella kamrater. Denna sista resa avslöjade en ännu mörkare och farligare sida av Mohammed Alnajar. Genom att utöva hot och våld mot de som vågade stå i hans väg, lyckades han undkomma polisens gripande i flera månader. för att göra dervern så rolig som möjligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? för att göra servern så rolig som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Att man inte alltid vinner i ett scenario och ibland måste man spela för motparten så alla kan ha roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna. Tex suntförnuft och powergaming

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag har erfarenhet på andra serverar sedan innan.

Heter du samma på discord som på steam? nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad. Utveckla din karaktär mer. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka