Accepterad Metalls | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Metalls

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198192289518/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Johannesson

Vad är ditt discord namn? Metalls#5814

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2001

Berätta om din karaktär. Alex Winter, född 1998 07 01, han e väldigt bilintresserad då hans pappa både ägt en bilfirma och en mekanikerfirma, hans pappa blev väldigt sjuk och då var det Alex som fick ta över firmorna. Han älskar verkligen yrkena han jobbar med, men samtidigt har han även haft ett svårt förflutet pga att hans pappa blev svårt sjuk och då vände han sig ibland till fel människor och började bli kriminell, Alex försöker alltid att komma ifrån det förflutna och fortsätta leva sin pappas dröm av att äga mekanikerfirma eller bilfirman, Alex är dessutom väldigt intresserad av fotboll så han kan lätt smälta in bland folk och snacka om fotboll men är väldigt öppen att snacka om vad som vilket gör honom till en väldigt social karaktär som inte endast e ute efter cash och bara åker runt som många andra gör!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde bli whitelistad då jag kommer bidra med sjukt bra RP och roliga scenarios för allt och alla och inte ba för mig själv, jag RPar ej endast för att vinna scenarios jag RPar för att alla som är med ska ha roligt!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har flertal vänner som spelar på denna server och dem har rekommenaderat denna server för mig

Hur hittade du Unive? Vänners rekommendationer

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skapa roliga scenarios, spela med vänner samt hitta nya vänner :D

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen annan atm men jag har spelat på revenge RP som va 18+, sen har jag spelat på flertal andra servers som varit 18+ osv, har även varit staff och delägare osv på flertal servers så skulle påstå att jag vet va jag sysslar med när det kommer till just RP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka