Nekad mesimaki94 | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mesimaki94

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Mesimäki

Vad är ditt discord namn? mesimaki94

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 1994

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Frank Wagner 35

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart Noggrann Lyhörd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Tidigare bott på Torsville arbetat inom polisen nästan stora hela delen av tiden. Vart bort rest en längre tid runt 5 år men är tillbaka till sverige nu och söker ny stad att flytta till. Vill forsätta där jag avsluta arbete inom polis då det är där jag kan min sak

Vad kan du bidra med till serverns RP? Nogrann med IC och försöker få andra att tänka om snabbt om dem går ooc ingame. Man kan alltid omvandla allt till ic även saker som gäller ooc

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Inte hört talas om på min tid. Men skulle gissa att det har något att göra med att man ska spela med sin motspelare även om det är vinst för hen i ett senario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Dag ett hoppade in i en polis bil och blev bannad på sturt. Ja att folk faktiskt kör detta på allvar ;)

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inte läst genom dem en. Men sunt för nuft skulle jag säga är AO som sakt. Sen finns det små detaljer på alla server där folk har lite olika så som gröna zooner där man inte får råna osv osv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jobbat inom polis och ser än idag att polisen gör allt för att bara vinna sina senarium och släpper allt för att jaga. Rån eller mord exempel. Där vill jag se att polisen spärrar av och faktiskt gör en undersökning på plats. även fast det säkert inte kommer ge så mycket ingame. Men skapar längre och roliga senaium

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka