Nekad Mescaline | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mescaline

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/IAminTheKKK

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? mescaline#1473

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Min bakgrund är att jag är en första generations invandrare från Nigeria. Jag gillar att röka på och ta det lugnt, bilar är också ett stort intresse. Är inte den agressiva typen utan försöker vara så lugn som bara går i de flesta situationer men blir ofta hyffsat stressad när något som hotar mitt liv förekommer. Min ålder är lite tvetydig men på papprena står det 1990-01-01... Det har gått till den nivån att jag själv är osäker på när jag faktiskt föddes.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill kunna engagera mig i den kriminella världen och klättra rankerna i mest passande gäng (har inte bestämt mig för vilket gäng helt och hållet men har något för lost mc). Jag spelar näst intill varje dag på servern och har inga planer om att byta server då det tog ett tag att hitta det rätta för mig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag älskar communityn och hur ekonomin fungerar. Detta är min absoluta favorit rp server genom tiderna

Hur hittade du Multistaden? Jag såg den på listan av seriösa rp servrar på FiveM, jag och min polare gillade vad vi hade sett om servern på sociala medier de följande dagarna så vi skapade våra karaktärer.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skaffa starka relationer med resten av folket i staden och bygga upp lite av ett andra liv.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka