Accepterad Mervan07 | Ban överklagan (Albinyouknow)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

123zurhk

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199349567740/home

Ditt Hex-ID: 110000152cf10fc

Vad är din discord tagg? Voxy#7107

Vem var det som bannade dig? han heter Albinyouknow

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jag lallade.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag slogs med folk och gjorde det inte trivssamt med folket runt mig. Det var alltså bara kaos.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kille pratade och han sa att jag var fattig så jag svärde åt han sen så kom han ut ur sin bil och slog mig och jag ville ha revange så jag slog tillbaka och det var då jag blev bannad exakt efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel antar jag för jag slog killen och som jag sa gjorde jag det inte trivssamt för folket runt mig. Men det var fortfarande inte jag som började med bråket så det kan ha varit en felaktig fast jag var fortfarande i situationen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror det var en ban om att jag inte roleplayade bra fast det var när jag precis hade börjat spela på unive och visste inget. men efter det har allt gått bra hittils. Och jag har roleplayat bra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha struntat i honom kanske och bara dragit iväg från han utan några bråk fast jag blev arg mot han och sket i att göra det. Jag kunde ha sagt till han att inte bråka men istället svärde åt han. Jag ångrade mig verkligen också, och det ledaren philip sa på servermötet gjorde att jag ångra mig ännu mer så jag kommer verkligen inte göra det här mer och göra unive till en lugn och trevlig server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag kommer inte lalla och störa massa personer och ta hand om denna server. Jag kommer roleplaya bättre också. Jag kommer inte tillexempel börja ett bråk genom att sparka bilar och sånt. Jag är jätte ledsen för det jag har gjort och hoppas ni kan förlåta mig och ge mig en till chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, ja det gör jag. Hoppas detta brev gör ett nytta och förlåt en gång till 😊.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka