Accepterad Mervan07 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

123zurhk

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199349567740/home

Ditt Hex-ID: 110000152cf10fc

Vad är din discord tagg? Voxy#7107

Vem var det som bannade dig? Han hette Bubblegum

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? krim utan krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde något kriminellt utan att jag var kriminell och då bryter jag mot reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så här. Min kompis som är kriminell ville råna en klädaffär och jag höll inte på med sånt så när han frågade mig först sa jag att jag inte kommer hjälpa han. Men han sa snälla hjälp mig för att man måste vara 2 för att göra rånet och han hade inga andra att fråga. Han sa att jag bara skulle vara med han och sen kunde jag dra men när jag väntade i butiken när han rånade och sedan skulle jag dra så hade polisen redan kommit och jag kunde inte göra nåt utan att bara rpa. och sen efter rånet var det då jag blev bannad. Men jag visste själv att jag inte fick göra sånt men han sa att jag bar kunde vara med han när han började rånet och sen dra men polisen hade kommit och jag ångrar verkligen det jag gjorde och kommer aldrig göra nåt sånt igen även om han ger mig pengar eller nåt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ju lite mitt fel att jag försökte hjälpa honom och sen dra men jag försökte heller inte att göra nåt kriminellt och ville bara hjälpa han att starta det och sen dra. Så egentligen gjorde jag inget rån för att jag tänkte dra precis efter han hade startat men polisen kom då och jag fick rpa.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg den men jag tror det var att jag lagade en bil utan att skriva vad jag gjorde. Men nu när jag lagar bilar så skriver jag hela tiden och har aldrig gjort om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde inte ha hjälpt han fast jag gjorde det ändå fast han är min kompis och jag ville inte göra han ledsen men nästa gång kommer jag inte göra så och bara säga nej för att jag inte är kriminell. Jag är jätte ledsen också och menade inte att göra så.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer inte bryta mot Unives regler och kommer inte göra kriminell grejer när jag inte är kriminell. Som jag sa så var det inte med meningen och jag är jätte ledsen. JAG HAR LÄST ALLA REGLER UTAN ALLT OM KRIM FÖR ATT JAG INTE ÄR KRIMINELL SÅ JAG VISSTE INTE ATT DET JAG GJORDE VAR KRIMINELLT OCH JAG TÄNKTE DRA PRECIS EFTER HAN HADE STARTAT.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag och förlåt mig igen jag kommer aldrig göra nåt sånt och jag lovar jag visste verkligen inte om det här jag ber er en till chans och ni kommer få se att jag inte gör sånt. 🙁.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka