Accepterad mersad | Beslut Överklagan [1.dispatch]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mersad

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
3
Ditt discord namn: mtm2559

Ditt Hex-ID: steam:1100001553a0c4f

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller samt krim

Vem/vilka tog beslutet? 28 vemvar. Men han är inte längre mod

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag förstår varför ni tog detta beslut och jag vill börja med att säga att jag är verkligen ledsen för det som hände. Jag vet att jag gjorde fel när jag gick med i en annan svensk server. Jag förstår att det bryter mot reglerna och jag tar fullt ansvar för mitt misstag. Jag vill förklara hur det blev. En kompis skickade en inbjudan till mig och jag gick med i Discord-servern. Där fanns det gratis roller som man kunde ta, och jag tog en av dem utan att tänka på att det kunde bryta mot Unives regler. Jag spelade aldrig på servern, skrev inget där och hade inga planer på att lämna Unive. Servern hade inte ens öppnat, det fanns bara en Discord. Jag förstår ändå att bara det att jag gick med räknas som ett regelbrott, och därför förstår jag varför ni tog detta beslut. Jag ångrar verkligen det här. Om jag hade tänkt efter en extra gång hade jag aldrig gått med. Jag har lärt mig av mitt misstag och det kommer aldrig att hända igen. I framtiden kommer jag att vara mycket mer försiktig och se till att jag alltid följer reglerna.Unive har alltid varit min huvudserver och den enda server där jag har lagt ner min tid. Jag har många kompisar här och hade stora planer för mitt RP. Jag hade precis fått tillbaka min kriminella roll efter att ha spelat polis och planen var att börja spela kriminell igen och utveckla min karaktär, bland annat genom att gå med i ett gäng. Därför känns det väldigt tråkigt att förlora mina roller för ett misstag som jag inte gjorde med flit.

Hur är beslutet felaktigt? Från mitt perspektiv känns beslutet felaktigt eftersom jag aldrig hade någon tanke på att lämna Unive eller börja spela på en annan server. Jag gick bara med i en Discord-server efter att en kompis hade bjudit in mig och tog en gratis roll utan att tänka på att det bröt mot reglerna. Jag spelade aldrig på servern, skrev inget där och servern hade inte ens öppnat. Det fanns bara en Discord. Jag förstår idag att det jag gjorde ändå räknas som ett regelbrott och jag tar fullt ansvar för det. Jag försöker inte säga att reglerna är fel eller att jag inte gjorde något fel. Jag hoppas bara att ni kan se att det aldrig var min mening att bryta mot reglerna eller lämna Unive. Jag har alltid sett Unive som min huvudserver och det är här jag har lagt ner all min tid. Jag har aldrig varit en problemspelare och har alltid försökt följa reglerna och göra rätt för mig. Därför hoppas jag att ni kan se detta som ett ärligt misstag och ge mig en sista chans att bevisa att jag har lärt mig av det.Jag ber er därför om en sista chans. Jag lovar att jag har lärt mig av det här och att samma misstag aldrig kommer att hända igen. Jag vill fortsätta spela på Unive, utveckla mitt RP och visa att jag kan följa reglerna. Jag hoppas verkligen att ni kan ge mig en ny chans och låta mig få tillbaka mina roller. Jag vill bevisa att jag fortfarande kan vara en bra spelare och fortsätta bidra till ett bra RP på servern.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag lämande server och vill inte ha något med den mer att göra. Här är bevis att jag lämande. Som sagt tidigare den server var inte ens öppen och var inte riktigt bra planerad som en server ska vara mer som lall.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Granskar

Godkänd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka