Nekad Merov | Medlem ansökning [ZAFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Merov

Välkänd Medlem
Meddelanden
3,266
Reaction score
300
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? Merov.

Vad är ditt födelsedatum?
5 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dushane, han är uppväxt i Rinkeby. Mor hans var riktigt hård mot honom, han blev ofta slagen PGA att han fick dåliga betyg i skolan, men liksom de är ju inte Dushanes fel att det går dåligt i skolan, det är ju lärarnas fel tycker Dushane.

Dushanes pappa var inte med i bilden utan ”Gick och skulle köpa mjölk” det menas med att pappan ej ville ha barnet och rymde då ur situationen.

När Dushane var 15 år började han hänga med ett par grabbar som heter Nathan och Haron. Båda använda droger så det drabbade snabbt Dushane!

Redan i 17 års åldern hade han samlat på sig ungefär 400 gram hash i kroppen.

Dushane var hemlös när skolan var slut för han, mamman slängde ut han då hon endast supportade honom om han gick i skolan.

Dushane letade hash och meth i skogen hela tiden då folk ofta ”stashar” sina droger där.

Då träffade Dushane en polis som hette David. David ville endast hjälpa Dushane och det gjorde han, han tog hem honom och fick han att avstå från droger i 2 veckor.

10 år senare….

Dushane är nu en polis, 4års assistent och har en fin och stor familj, hans döttrar Lilly och Emelie är nu 6 år och är tvillingar! Resten är historia

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion och sunt förnuft. Jag vill bidra med en riktigt bra RP genom att lära andra spelare hur man spelar på Unive och jag kan personligen starta upp gäng då jag är erfaren inom den kriminella RP:n om jag startar upp gäng så startar jag en stabil RP och så bidrar jag med RP till servern!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar inte bara för att en själv ska vinna varje scenario utan är redo att man kan förlora vissa scenarion för annars skulle RP:n på servern vara skit vilket den verkligen inte är!

Hur hittade du Unive? Mina vänner pratade om servern och har spelat på den ca 1 år så blev intresserad

Vill tillägga att min ban överklagan inte räknas som en riktig då jag inte blev bannad på det sättet utan de var något fel endast, det Zatra nog antog var att jag gjorde något fel men det var inte alls så.

Då han nekade mig PGA att jag nyss blev unbannad men det räknas inte som en ban då det då endast var något fel.

Nekad inte gått 12h sedan senaste ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka