Ej Antagen Merov | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Merov

Välkänd Medlem
Meddelanden
3,266
Reaction score
300
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: Merov

Ange ditt födelsedatum 8 April 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom att jag tycker det är kul att vara staff. Det känns som ett jobb fast där glädje och vilja finns. Även så får jag vara med att främja Unives framtid.

Jag ska bli staff eftersom att jag har erfarenheten då jag varit staff på Unive ett X antal gånger, vilket lett till att jag fått bättre förståelse och expertis inom staff rollen. Jag har som tidigare sagt varit staff, men blivit demotad. För att specificera så kan vi ta ett exempel vilket var min senaste gång som staff.

Exempel:
I somras vid sommarlovet var jag staff, jag jobbade på flitigt inom donation och även staff arbete. Tidigt i augusti bröt mitt förhållande upp vilket ledde till att jag blev oseriös och inte tog rollen seriöst. Jag hoppade in i discord samtal och diskuterade mitt privat liv och störde de som försökte arbeta. Jag varken meddelade Philip om någon slags inaktivitet samt bidrog jag inte med något arbete. Det jag har förstått är att jag har gjort fel, även om det inte är så allvarligt var det fel. Vilket jag lärt mig.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att sjukvården inte fungerar. Sjukvården har under en längre tid lidit av brist på personal och lite arbets aktivitet vad jag märkt till. Jag ser att det oftast saknas sjukvårdare i kritiska lägen där det behövs i ett exempelvis RP scenario. Även i somras var det extremt kritisk kring sjukvården. Just då tog jag och min käre vän @LiamSwe27 tag i det och gick själva in i rollspelandet och RP:ade sjukvårdare för att lösa problemet.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och resterande staff medlemmar ska lösa problemet genom att tillsammans diskutera och komma fram till en lösning som har potential att fungera och även effektivisera anställningen av fler sjukvårdare.
Exempelvis så kan vi införa mer aktivitet kring sjukvården genom att erbjuda special ”presenter” där exempelvis mest arbetande sjukvårdare får en import bil. Det ska alltså bildas en efterfrågan för jobbet som sjukvårdare då det inte alls finns för tillfället.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar proffesionellt i sin roll genom att följa instruktioner och information noggrant, man bryter inte dom. Samt håller man information eller arbete som tillhör staff teamet privat och inte delar med sig det.

Man ska hålla sig opartisk och alltid kunna se sina egna fel.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Eftersom att skolan har flutit på och betygen ligger bra till känner jag att jag delvis kan arbeta från datorn i skolan och hålla koll på forum & discord under skoltimmar. Och att efter skolan så hjälper jag till inne på FiveM servern. Så för att besvara frågan skulle jag vilja estimera att jag arbetar så mycket som det går, om jag inte orkar mer en dag så tar jag paus och meddelar det.

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 3 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka