Inaktuell Merov | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Hunkis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Merov

Välkänd Medlem
Meddelanden
3,266
Reaction score
300
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad heter du på discord? merov.

Ange ditt födelsedatum 5 Maj 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Vad som fick mig att ansöka till Medlemskaps Ansvarig är att jag vill göra en stor förändring för Unives framtid. Jag har en massa stora framtida planer för Unive som innehåller ett bättre community där problem spelare inte är delaktiga.

En förbättring ingame behövs även. Att se servern som den är nu gör lite ont i ögonen. Att det fortfarande finns lallare ute på servern känns allmänt dåligt. Jag anser själv att jag kan göra en förändring för att det ska bort.

Att lallare på servern fortfarande finns är ett stort problem för Unives gemenskap men samt framtid.

Mitt mål innom M-A teamet är att jag ska faktiskt fokusera på att personerna som t ex ansöker till Medlemskap vill rollspela och inte förstöra andra spelares upplevelser. Rollspel är inte gjort för dom som lallar runt. Det är en ungefär värld där man kan rollspela som en annan karaktär än vad man är i riktiga livet.

Jag känner även att jag kan förbättra scenarion mycket mer effektivt än andra kan. Då till exempel att man använder sig av scenarion där en kriminell till exempel tar livet av sig i ett scenario då det kan bli mer verkligt för andra spelare.

Jag upplever att många ansöker till Medlemskap bara för att dom vill bli medlemmar och kunna slå andra. Ens mål innom rollspel ska inte vara så. Utom att man ska försöka bidra med en mycket bättre RP och att man försöker undvika slagsmål istället.

Det jag mest vill att du skall veta är att jag nu inte har en dator då den gick sönder PGA vattenskador som inte ingick i garanti så jag måste spara upp med pengar. Men jag vill mer än gärna hjälpa servern genom discord och forumet.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig?
Varför just mig är en viktig fråga. Finns nog en massa andra som ansöker och har en bättre ansökan. Att vara M-A är en viktig och stor roll på servern. Man har koll på alla medlemmar man tar in men även de befintliga. Jag anser att jag har en stor erfarenhet innom Medlemskaps Ansvarig Teamet då jag är f.d Helper samt f.d MA men jag sagt upp.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor?Riktigt enkel fråga att svara på. Med respekt och trevlighet men samt hur man själv skulle vilja bli bemötad.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på Unive är inget man skall ta förgivet. Man får vara delaktig i Unives utveckling, gemenskap men samt framtid. Man skall alltid titta när man ansöker till medlemskap på Unive att man har en framtids plan för sig själv på Unive och ser emot att bemöta den framtiden.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Använda sunt förnuft. Kunna alla grund regler. Kunna bidra med kreativa scenarion där nya sätt att rollspela upptäcks.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Stort då man har serverns utveckling i sina händer. Visst Mods kanske är lite högre än en själv men lita på mig. M-A har störst ansvar på hela servern.

Hur ser din aktivitetet ut? Ca 5 timmar om dagen då jag ENDAST läser M-A intervjuer och tar lite intervjuer med kollegor.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja det har jag. Men ser främst emot att bli som Volle då han blivit Mod på några veckor!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka