Nekad Merov | Ansökan till Forum Mod [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Merov

Välkänd Medlem
Meddelanden
3,266
Reaction score
300
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad heter du på discord? merov.

Ange ditt födelsedatum 5 Maj 2009

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Det som får mig att ansöka till Forums Mod är främst av allt är att jag älskar att göra forums arbete om jag ska vara ärlig. Tidigare moment när jag var staff så la jag mest av min tid på forumet för att dagligen försöka förbättra forumet och städa upp det helt enkelt. Det kunde vara allt från att hjälpa till med att skriva ut en ”Information” tråd till att neka ban överklagningar pågrund av dom inte uppfyller alla krav som krävs. Jag känner nu att forumet INTE är under kontroll och att det är ca en eller två personer som faktiskt är villiga att hålla koll på forumet dagligen och ofta. Jag som är en person som faktiskt gör det jag brinner för skulle faktiskt kunna vara kapabel till att hålla koll på forumet aktivare än någon ANNAN!

Vi kan då ta ett exempel på när jag var staff. Dagligen så var jag inne på forumet och jobbade sten hårt. Jag satt på alla mina raster i skolan och lektioner och verkligen bara gjorde forums arbete. Ibland var det att LUDDE kunde bli lite sur för jag tog Forums Mods arbeten. Och i efterhand gjorde jag det. Men nu sitter jag här och vill kunna fortsätta med det jag faktiskt brinner för. Jag vill förenkla Staffsens arbete och faktiskt UTFÖRA det genom att till exempel vid en Medlemskaps Ansökan titta upp om personen är delaktig i discorden eller till exempel vid en miss placerad arkiverad tråd flytta den till rätt arkiv då det är de som gör att ett forum är under kontroll. Det kan även vara att till exempel rensa en viss ansöknings kategori pågrund av att det behövs eller liknande. Jag är villig att lägga ALL min tid på det arbete jag ska göra.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Det är extremt viktigt att placera en tråd i rätt kategori. Det finns flertals anledning för detta och jag ska därmed ta upp några.

1. Det är främst av allt viktigt för att om en staff till exempel Moezz vill titta igenom ban överklagningar arkivet för att se så allt gått rätt till. Men så har en överklagan miss placerats och därav kan inte Moezz se själva överklagan och där med måste leta upp specifikt den, vilket där av drar av en massa tid av honom som kunde användas för annat.

2. Andra anledning är att det ser helt fel ut. Det får Staff teamet att se oprofessionella ut och där av skapar en dålig bild av staff teamet som kan vara att dom är lata och som sagt oprofessionella!

Just där av är det super viktigt, självfallet finns det fler anledning som är viktigare men inget jag har i hjärnan just nu!

Får en ansökan vara kopierad? En ansökan får absolut inte vara kopierad.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Ja, för exempel så är det för tillfället att hjälpa till i arkivet och titta igenom det ordentligt eller till exempel ban överklagningar som inte uppfyller de krav som står.

Det är även vara med att skriva ut ”Information” trådar för att hjälpa till exempel nya individer till forumet eller liknande.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Helt jävla perfekt skulle jag säga.

Hur ser din aktivitetet ut? Skoldagar: 09:00-22:30.
Helger: 09:00 - 02:00
Lov: 10:00 - 03:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka