Nekad Mero_ps | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mero_ps

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mero

Vad är ditt discord namn? Mero_ps

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mero Larsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? aggressiv snäll skön

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jobba som polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att stärka både berättelsen och spelupplevelsen för alla deltagare. Jag kan hjälpa till att skapa välutvecklade karaktärer med tydliga bakgrunder, mål och personligheter, vilket gör rollspelandet mer levande och trovärdigt. Utöver det kan jag bygga upp lore och historia kring servern, samt utveckla fraktioner och relationer som ger en djupare och mer engagerande värld. Jag kan också bidra med att ta fram olika typer av storylines och events, både kortsiktiga och långsiktiga, som skapar dynamik och håller spelarna aktiva. Genom att ge förslag på realistiska dialoger och scenarion kan jag hjälpa till att förbättra kvaliteten på rollspelssituationer och göra dem mer naturliga. Vidare kan jag stötta med struktur och regler genom att formulera tydliga riktlinjer som främjar rättvist och seriöst RP. Jag kan även hjälpa till med community-delen genom att skriva annonser, uppdateringar och annat innehåll som stärker engagemanget på servern. Sammanfattningsvis kan jag fungera som ett stöd i både kreativt skapande och praktisk utveckling av servern, med målet att göra RP-upplevelsen så engagerande, realistisk och rolig som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda sidorna ska ha kul och att inte båda ska vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm: att du dödar person utan anledning snudförnuft: man måste alltid tänka att de är realistisk så möjligt Vdm: att man använder sin bil som verktyg för att döda nån

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär, Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

1. Mero Larsson och jag har två bröder som heter Adam och en som heter saleh och vi alla är uppvuxna tillsamans med våran mamma och våra kusiner. Tyvär så har inte våran pappa funnits i bilden för han har suttit i fängelse i nästan hela våran uppvext, min och mina bröders baba sitter inne för mord och nu när han kommer ut från fängelset så kommer ham bli hem chikad till turkiet. Oftast om dagarna så brukar jag och mina bröder mest jobba för att våran mamma ska ha de så bra som möjligt, vi brukar oxå vara ute med vänner och holla på med bilar för de är ett stort intresse i vårat liv. Sedan så gör vi inte så mycket på våran fritid. Men något som vi har tängt på ett bra tag, är att vi ska starta upp en egen pizzeria så vi kan käna pängar genom där sedan har vi många kompisar som holler på med dåliga saker men de holer vi inte på med för vi är upvexta på ett bra sett men de har blivit lite saker då och då för att vi inte fick mat på bordet.Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med kreativa idéer, välskrivet RP och hjälpa till att skapa engagerande storylines som gör servern mer levande och rolig för alla deltagare.Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte bara fokuserar på att själv “vinna”, utan att man också hjälper motparten att få ett bra, trovärdigt och underhållande RPresultat. Det handlar om att samarbeta för att skapa en bra scen istället för att tävla—så att båda parter får en rolig och meningsfull upplevelse.

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka