Accepterad Merhas1 | Medlem ansökning | SvampBob [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Merhas1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198848066325/

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad är ditt discord namn? Merhas#1876

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tobbe Höglund och är ny till staden! Tobbe Höglund var som liten väldigt kräsen och petig och skulle kommentera allt han såg, till exempel bilar, utseende på personer och byggnader mm. Han är än idag petig och kommenterar allt han ser. Tobbe har inga direkta planer på vad han ska jobba som utan han tar det som det kommer men hans drömjobb är att jobba med bilar osv. Tobbe klär sig som han vill utan att bry sig om vad andra tycker. Tobbe har rosa flätat hår som går ner till brösten. Han har ljus rosa byxor som har ett camouflage mönster. Han har en ljus rosa hoodie som har samma mönster som byxorna. Han har också ett par lila sandaler som han är förälskad i. Tobbe är väldigt social och vill gärna träffa på nya vänner i staden! Just nu åker han runt i sin rosa bil och försöker haffa till sig några vänner han kan hänga med dagligen. Tobbe är en allmän skön och trevlig person men ibland kan han bli lite jobbig med sina kommentarer. Tobbe är förälskad i denna stad och kan förhoppningsvis bli en medborgare. MVH Tobbe Höglund!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en aktiv och trogen person. Jag är väldigt erfaren inom Rollspel och har grundad otroligt många unika och intressanta scenarion på andra servrar som jag inte kör på längre. Dess scenarion vill jag gärna göra i denna staden eftersom det skulle bli roligt för mig och för de andra som är delaktiga i scenariot. Jag är också väldigt bra på att skapa social rollspel då jag inte är blyg och vill gärna känna mer vänner! Om jag nu blir medlem kanske jag ska bli WL-Ansvarig eller t.o.m Staff om jag har tid för det. Jag kommer spela på servern nästan varje dag förutom de dagarna jag inte kan då jag har viktigare saker för mig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är spelarbasen som gör det. Jag förstår inte hur man kan snitta på 200-300 personer hela tiden utan att hitta någon som lallar eller gör regel brott. Denna servern är perfekt för mig eftersom jag gillar mycket personer i RP upplevelsen.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på FiveM listan och då såg jag Unive RP som hade en otroligt stor spelar bas samt jag ahr några gamla vänner som spelar här också.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har inga direkta mål med Rollspel men jag vill gärna skapa social RP och göra så att fler och fler personer ska tycka att denna server är bra och att det finns erfarna och mogna personer som vet vad rollspel är. Samt hitta på några roliga scenarion som inte bara jag tycker är roligt. Det är nog det viktigaste inom rollspel att alla ska tycka det är roligt och inte bara tycka själv att det är roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det är väl att bli WL-Ansvarig, Staff eller servervakt. Det tror jag hade varit något som skulle passa mig eftersom jag är väldigt driftigt. Sen är det ju också att bli medlem så jag då efter kan ansöka till något av detta!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, just nu vill jag satsa på denna server eftersom jag är förälskad i den!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka