Accepterad Merdan | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Merdan

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130664887/

Ditt Hex-ID: 110000145c2dfb7

Vad är din discord tagg? kuga2371

Vem var det som bannade dig? yyhsou

Bild på banmeddelande: bann¨',.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag slogs vid torget vilket såg ut som att jag lallade. Men det var verkligen inte meningen att lalla. Jag blev verkligen bara irriterad eftersom jag bara ville ringa upp en vän men grabben ville inte sluta slå mig. Jag kommer inte göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var I torget och skulle ringa en vän därefter kom det någon och började slå mig jag blev lite irriterad och valde att slå tillbaks därefter började vi slåss, men efter jag hade slagit ner han lät jag han komma upp eftersom att jag inte ville fortsätta slås men få slog han mig tills jag dog. Då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan förstå varför jag blev bannad och ber om ursäkt, det var 100% mitt fel och jag lovar att jag aldrig gör om det igen. Jag hoppas att ni kan förlåta mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2 gånger tidigare och det var kanske 3 månader sen eller längre men jag minns inte varför jag blev bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Jag hade kunnat meddela en staff eller skriva en report i Unive servern. Det jag valde att göra var dumt av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska aldrig göra om det jag gjorde i torget. man ska inte slåss och lalla. Förlåt igen och jag har lärt mig nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka