Accepterad mercy | Ban överklagan [CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mercy

Icke Medlem
Meddelanden
260
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993035139/

Ditt Hex-ID: 11000013d8ecf83

Vad är din discord tagg? mercy#9947

Vem var det som bannade dig? Crustlux

Hur lång tid var din ban? 1 dag och 15 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Mild rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag ska vara ärlig så vet jag egentligen inte vad jag har gjort fel enligt staffen som bannade oss så var det mild rdm men jag jag har inte ens rört killen som tydligen ska ha blivit rdmad det kan man tydligt se på klippet som staffen valde att banna mig för. Jag har föärståelse för att vi alla är olika individer och att vi ser på saker från olika synvinklar och det har jag förståelse för och jag respekterar det men nu finns det ju ett klipp som vi kan ta del av och ni i staff teamet kan granska klippet så ser ni att jag talar sanning och att jag inte rdmat någon.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det var så att jag och min vän var på trygghansa sedan kommer det en kille som vi sedan tidigare har stött på så vi går fram och pratar med honom en stund cirka 5 minuter sen medvans vi pratar med honom så plötsligt faller hans gubbe ihop och dör varken jag eller min vän rörde honom finns ingen anledning för mig att sitta och ljuga om detta då allt som jag säger angående detta stämmer det kan ni själva i staff teamet se på klippet som staffen valde att banna mig för.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag personligen skulle klassa detta som en felaktig ban då jag och min vän aldrig hade fysisk kontakt med honom han bara fall ihop och dog från ingenstans medans vi pratade med honom jag själv tror att det kan ha varit på grund utav att han behövde äta eller dricka "ingame" eller att han var skadad sedan tidigare och att han hade lågt hp jag har ingen aning om jag ska vara ärlig det som jag vet är iallafall att jag aldrig rörde honom det kan ni även se på klippet. Men om nu staffen som bannade mig verkligen tycker att jag begått ett regelbrott så får jag be omursäkt för det och säga att det inte kommer upprepas i framtiden då vi alla är människor och vi alla kan göra fel det viktigaste är att vi tar lärdom av våra misstag och inte upprepar dom i framtiden.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad men majoriteten av de bansen som jag har fått var när jag var ny till rp såsom lall ooc och sånt men jag har tagit lärdom av de och de har inte förekommit sedan dess men vi alla är människor fortfarande och vi alla kan göra misstag det viktigaste är att vi lär oss utifrån de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Alltså om jag ska vara ärlig så vet jag inte vad jag hade kunnat göra annorlunda då jag fortfarande står för att jag inte gjort något regelbrott enligt staffen så begick jag regelbrottet "mild rdm" men jag hade aldrig fysisk kontakt personen så jag fattar verkligen inte hur jag då kan bli bannad för "mild rdm" rdm står tydligt för random death match alltså att man dödar någon helt utan anledning och jag slog inte ens personen så jag fattar verkligen inte varför jag blev bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte kunnat ta lärdom av denna ban eftersom jag inte begått något regelbrott men om jag hade begått ett regelbrott så hade jag självklart tagit lärdom av det men i denna situation så går det tyvärr inte att ta lärdom av denna bn jag hoppas att ni i staff teamet har förståelse för detta och kan se det i från min synvinkel också det är bara att granska klippet som jag blev bannad för så ser ni tydligt att det är en felaktig ban och att jag aldrig rdma någon.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Senast ändrad:
Så du menar att för att han körde in i eran bil oprovocerat så ska ni slå han till döds?

Så du menar att för att han körde in i eran bil oprovocerat så ska ni slå han till döds?
Nej Självklart inte jag kommer inte riktigt ihåg om jag slog honom men om jag nu gjort det ber jag om ursäkt. Det kommer inte att upprepas jag har lärt mig av mitt misstag.

Det kommer inte upprepas jag har tänkt över min ban och insett mitt fel. Jag har helt enkelt lärt mig av den.

Jag hade uppskattat en andra chans utav dig väldigt mycket vi alla är människor vi alla kan göra fel det viktiga är att vi lär oss utav våra misstag.

I ditt fall verkar du ju inte lära dig då du har 36 bans men du får en chans

Senast ändrad:
Tillbaka