Accepterad mercy | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mercy

Icke Medlem
Meddelanden
260
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993035139/

Ditt Hex-ID: 11000013d8ecf83

Vad är din discord tagg? mercy#9947

Vem var det som bannade dig? EMPA

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig på grund utav att jag skrev en dum sak till en staff i pm vilket jag ångrar grovt nu i efterhand och hade jag kunnat gå tillbaka i tiden hade jag självklart inte gjort det. Vi alla är människor och vi alla kan göra fel det viktiga är att vi inte upprepar våra misstag utan vi måste ta lärdom utav de och inte göra om de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och ett par andra individer diskuterade i chatten generellt sedan börjar det bli lite små hets och då taggar EMPA mig och skriver börjar du inte be dig genast så kan du packa din väska och dra härifrån och sedangav han mig en timeout direkt. Detta gjorde mig väldigt upprörd och det resulterade i att jag skickade ett pm till honom och skrev en dum sak vilket jag ångrar nu i efterhand men i stunden blev jag väldigt provocerad och kunde inte hantera min ilska och därför blev det som det blev. Jag står för mitt misstag fullt ut och ifall jag får en chans till att komma tillbaka så garanterar jag er om att detta inte kommer upprepas då jag har tagit lärdom utav mitt misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban då jag inte respekterade staffen och det är ett regelbrott jag står för mitt misstag men jag ångrar det fortfarande och skulle uppskatta en andra chans då det var ett tag sedan som jag blev bannad och jag har tänkt över mitt misstag och insett vad jag gjort fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad men majoriteten av de bansen som jag har fått var när jag var ny till rp såsom lall ooc och sånt men jag har tagit lärdom av de och de har inte förekommit sedan dess men vi alla är människor fortfarande och vi alla kan göra misstag det viktigaste är att vi lär oss utifrån de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försöka hantera min ilska och inte skriva så som jag gjorde men när staffen hade en så dålig attityd mot mig så blev jag så arg så att jag inte kunde låta bli o skriva så som jag gjorde men detta ångrar jag oerhört mycket och som sagt gjort är gjort. För mig är det viktiga att jag har tagit lärdom utav min ban och att jag inte kommer göra om samma misstag i framtiden om jag får en till chans till att komma tillbaka till unive vilket jag verkligen hade velat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart jag har lärt mig väldigt mycket och det är att man ska kunna ta kontroll över sin ilska istället för att jag skrev så som jag gjorde hade jag bara kunnat låta bli och ta emot timeouten och sedan fortsatt rollspela vidare på unive men i stunden var jag väldigt förbannad då jag tycker som en staff så ksa han visa gott uppförande och ha en bra attityd inte sitta och hota med ban i en allmän chatt framör över 20000 medlemmar. Jag står för att jag tycker att båda staffen och jag gjorde fel i den här situationen men tyvärr blev det som det blev på grund utav att staffen har mer makt till skillnad från en vanlig spelare vilket jag förstår och respekterar men jag tycker fortfarande att alla ska behandlas lika värda då en roll inte har så stot betydelse egentligen. Vi alla är människor och vi alla kan göra fel hade jag fått en varning med en bra attityd och det hade framställts på ett respektfullt sätt hade jag aldrig skrivit så som jag gjorde men jag ångrar fortfarande det jag skrev och hoppas att du Philip kan se detta från min synvinkel också och inte bara staffen som valde att banna mig. Till slut vill jag bara säga att jag tagit lärdom utav min ban och att detta inte kommer att förekomma igen framöver om jag nu skulle få en chans till att komma tillbaka till unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Senast ändrad:
Kan någon staff tagga Philip320 i min ban överklagan? den har varit uppe i 3 dagar utav svar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka