Nekad mercy | Ban Överklagan [Ljungen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mercy

Icke Medlem
Meddelanden
260
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993035139/

Ditt Hex-ID: 11000013d8ecf83

Vad är din discord tagg? mercy#9947

Vem var det som bannade dig? Ljungen

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: B6039234-442C-4872-A078-A93285AEF961.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kan tyvärr inte ta en bild ingen aning varför. Jag tror att anledningen till att staffen valde att banna mig för är pågrund utav att jag sköt någon på piren vilket som tolkas som suntförnuft vilket jag nu förstår och ångrar i efterhand.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ta ut min bil vid piren garaget sedan så väljer en civil polis att stå och jävlas med mig och irritera mig medvetet då börjar det bli lite slagsmål mellan oss sedan så använder han övervåld och rdmar mig i princip. Som tur hade jag plåster hade jag inte spammat 200 plåster så hade jag dött vilket är otroligt dålig rp utifrån en polis. Iallafall så leder detta till att när jag väl lyckas ställa mig upp så springer jag en bit bort ifrån piren garaget och sedan jagar polisen mig och då väljer jag att ta upp mitt vapen och hota honom men då råkar jag misscklicka honom så det råkar komma ett skott samt så träffar vapnet polisens huvud men han dör inte. I det hela så tycker jag att det var bådas fel men jag borde tänkt efter och gjort bättre utav situationen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban jag borde tänkt efter mer och gjort bättre utifrån situationen och kontrollerat min aggression men jag blev så förbannad så att jag inte kunde låta bli ingame alltså. Detta ska inte upprepas i framtiden det kan jag garantera er om.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad men majoriteten av de bansen som jag har fått var när jag var ny till rp såsom lall ooc och sånt men jag har tagit lärdom av de och de har inte förekommit sedan dess men vi alla är människor fortfarande och vi alla kan göra misstag det viktigaste är att vi lär oss utifrån de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta bli och göra så som jag gjorde och istället borde jag klippet det som polisen gjorde sedan hoppat support eller gjort en anmälan via forumet på polisen då det var grovt tjänstefel. Men i stunden så tänkte jag inte riktigt till och jag var impulsiv det ska inte upprepas det garanterar jag er om och jag skulle uppskatta en andra chans samtidigt så kan jag tycka att en permanent ban var överdrivet för en sådan situationen men jag förstår fortfarande allvaret i det hela och jag har tagit lärdom utav min ban. Vi alla är människor och vi alla kan göra fel det viktigaste är att vi lär oss utav de och inte upprepar de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jajamän jag har lärt mig otroligt mycket av min ban och det är att man inte ska vara impulsiv man ska tänka efter innan man gör grejer och märker man att någon gör ett regelbrott eller tjänstefel så ska man klippa det och fixa bevis och sedan rapportera in det till staff teamet så att de kan ta åtgärder på den personen. Man ska inte agera dåligt bara för att man är arg jag ångrar detta och skulle uppskatta enandes chans. Detta kommer inte att upprepas igen. Sedan så vill jag tillägga att staffen som bannade mig inte hade speccat tillräckligt han började specca efter allt egentligen hänt han såg endast när jag sköt en bit bort från piren och eftersom min medal var avstängd kunde jag inte bevisa något vilket är tråkigt för min del. Staffen fick inte rätt synvinkel utifrån det hela om man säger så.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka