Nekad mercy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mercy

Icke Medlem
Meddelanden
260
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993035139/

Ditt Hex-ID: 11000013d8ecf83

Vad är din discord tagg? 4mercy

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_3045.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Philip valde att banna mig på grund utav att jag hade ett väldigt högt antal bans och då tolkades jag som en problemspelare på grund utav min ban historik. Detta har jag full förståelse för dock så vill jag påpeka att jag spelat här sedan 2021 vilket då kan resultera i att det blir ett högt antal bans och kan låta som ett väldigt mycket men jag personligen tycker att man får ha i åtanke att jag spelat här i över 2 år och då blir det mycket bans. Detta är dock ingen bortförklaring jag står för alla mina bans och misstag som jag gjort och jag står för att jag ångrar att jag gjort så som jag gjort och rpat så som jag gjort. Jag vill bara säga om jag nu skulle få en chans till att komma tillbaka så kommer jag att leverera hög kvalitativ rp med unika och bra scenarion som kommer göra det roligt för alla som är medverkande. Jag vill komma tillbaka och bidra till unive och dess gemenskap jag är en lojal unive spelare och vill komma tillbaka till gemenskapen det är anledningen till varför jag gör denna ban överklagan. För att tillägga så har jag varit bannad nu väldigt länge och därför skulle jag genuint uppskatta en andra chans utav dig Philip. Jag har tagit väldigt mycket lärdom utav min ban nu under denna tid som jag varit bannad och jag garanterar dig Philip om att det inte kommer bli fler bans i framtiden då jag endast kommer ha högkvalitativ rp det lovar jag. Jag har verkligen tagit lärdom utav denna ban som sagt till 110% det garanterar jag dig om Philip.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle testa att gå in på unive för att spela så ser jag att jag blivit bannad utav Philip320 för problemspelare vilket jag har full förståelse för som jag tidigare skrev men jag har nu tänkt över mina misstag och denna ban väldigt noggrant och insett hur jag gjort fel och vad jag ska göra i framtiden för att inte upprepa dessa misstag och för att inte komma och hamna i samma sits igen i framtiden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta är en korrekt ban då jag fått väldigt mycket bans på senaste men jag står för att jag gjort fel och jag vill bara säga att vi alla är människor och vi alla kan göra fel det viktigaste är att vi lär oss utifrån de och inte upprepar de i framtiden. Detta är ingen bortförklaring då jag står för mina bans men jag ångrar detta fortfarande och jag har tänkt över alla bans väldigt noggrant och insett mina misstag. Det är därför jag gör denna överklagan då jag anser om jag nu skulle få komma tillbaka till unive så kommer jag inte bli bannad något mer då jag tänkt över mina misstag och insett vad och hur jag behöver rollspela för att inte hamna i samma situation i framtiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad men majoriteten av de bansen som jag har fått var när jag var ny till rp såsom lall ooc och sånt men jag har tagit lärdom av de och de har inte förekommit sedan dess men vi alla är människor fortfarande och vi alla kan göra misstag det viktigaste är att vi lär oss utifrån de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde rollspelat på ett helt annorlunda sätt följt alla regler till 100% men i stunden och i alla scenarion så tog man väll inte detta 100% seriöst vilket jag nu i efterhand ångrar att jag inte gjorde och hade jag haft möjligheten till att gå tillbaka i tiden så hade jag tagit alla scenarion 100% seriöst men gjort är gjort det ända som jag kan påverka nu i efterhand är mina framtida scenarion. Ifall jag nu skulle få chansen till att få komma tillbaka till unive vilket jag skulle uppskatta oerhört mycket då jag vill komma tillbaka till gemenskapen och inte endast som en spelare utan som en framtida staff eller liknande då jag vill bidra till servern positivt. Hade jag kunnat gå tillbaka i tiden så hade jag rpat på ett helt annorlunda sätt för att tillägga jag hoppas på en ny chans av dig Philip jag har verkligen ändrats.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har tagit väldigt mycket lärdom utav denna ban då jag spenderat tid för att förstå innebörden utav den och verkligen inse varför jag blivit bannad detta har gjort så att jag verkligen insett mina fel och hur jag ska göra för att inte hamna i samma situation i framtiden och svaret till det är egentligen att följa alla regler till 100% ta rollspelet seriöst. De kommer resultera i att jag inte kommer hamna i en såhär liknande situation i framtiden om jag nu skulle få komma tillbaka vilket jag skulle vara väldigt tacksam över. Jag har iallafall lärt mig väldigt mycket utav denna ban jag har tänkt över den väldigt noggrant och insett alla mina misstag och tagit väldigt mycket lärdom utav den helt enkelt. Jag skulle verkligen uppskatta en chans till att få komma tillbaka till unive då jag vill fortsätta till att vara en del av gemenskapen då jag varit det i över 2 års tid och jag vill fortsätta vara det det är även en utav anledningarna till varför jag valt att göra denna ban överklagan. Jag hoppas på att ni kan se detta ifrån min synvinkel och att ni litar på att jag insett mitt fel och att jag tagit lärdom utav min ban låt mig komma tillbaka och bevisa att jag kan vara en bra rollspelare som kan bidra med bra scenarion unika scenarion som gynnar båda spelaren och motparten. Jag hoppas på att ni kan ge mig en andra chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart

Jag skulle uppskatta ifall jag hade kunnat få en andra chans då jag garanterar er om att jag ändrats och kommer rollspela på ett annorlunda sätt framöver.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka