Nekad mercy | Ansökan till Staff [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mercy

Icke Medlem
Meddelanden
260
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ditt discordnamn: mercy#9947

Ange ditt födelsedatum 20 April 2002

Varför ska just du bli staff? Jag väljer att söka till staff nu då jag verkligen vill komma in i staff teamet och vara med i unives utveckling som gemenskap. Jag vill vara delaktig och vara med och bidra positivt på alla möjliga sätt som går för att verkligen synas i staff teamet. Jag vill även förhoppningsvis bli en förebild för alla spelare på servern och vägleda de spelarna som har lite sämre rollspels nivå till en bättre rollspels och seriösare rollspel nivå. Jag kommer även göra mitt bästa för att vägleda och erbjuda rådgivning och göra absolut bästa för att hjälpa nya spelare så att det kommer in i själva communityn. Anledningen till detta är på grund utav jag vill verkligen vara med och bidra till unives gemenskap och få in så mycket nya medlemmar som möjligt samt så vill jag hjälpa nya spelare så att de ska stanna kvar på servern. Jag kommer att göra mitt bästa helt enkelt för att lyckas för o bli den perfekta staffen som alla medlemmar kommer tycka om förhoppningsvis. Detta kommer jag att göra genom att bemöta våra kära spelare med både respekt och förstå de och se saker även från deras synvinklar då det är väldigt viktigt att man gör rätt bedömningar i olika typer av ärenden i support och så vidare. Slut sagt så hade jag uppskattat en chans utav dig Philip som helper otroligt mycket då jag verkligen hade uppskattat. Anledningen till detta är då jag vill komma in i staff teamet och vara med i unives utveckling och bidra med så mycket som går helt enkelt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är aktiv dygnet runt i princip så finns inga speciella tider direkt som jag håller mig till utan jag är aktiv hela tiden spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är. Jag personligen tror att jag kommer vara en av de mest aktiva staffsen om jag nu skulle få äran att bli det. Men runt en 8-10 timmar om dagen garanterar jag er om att min aktivitet kommer att ligga minst på om inte mer än det kommer att vara extremt aktiv.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har varit medlem på unive i snart 2 år vilket jag är troligt tacksam. Är väldigt tacksam för att jag hittade detta community.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jajamän jag har väldigt bra erfarenheter när det gäller allt staff relaterat när det gäller ingame kommandon så har jag inga som helst problem jag kan alla ingame kommandon utantill. Men enligt mig så är inte erfarenheter att kunna lite kommandon hit och dit utan man ska veta hur man ska behärska rollen staff och veta vad dn betyder. Som staff så är det väldigt viktigt hur man beter sig samt hur man bemöter spelare då man som staff är ansiktet utåt för gemenskapen. Man är även som en förebild för alla spelare då man ska vägleda de och erbjuda de rådgivning ifall de skulle behöva det. Målet på servern är ju att det ska vara en hög rollspels nivå på servern där det inte ska förekomma något lallande eller spelare som endast bidrar med problem de ska helt enkelt kastas ut med huvudet före. Alltså så menar jag att jag har alla erfarenheter som krävs för att bli staff jag vet hur man ska bemöta spelarna som staff samt hur man ska bete sig samt hur man ska ta hand om olika situationer ärenden och så vidare. Jag hade verkligen uppskattat en chans som helper då jag vill komma in i staff teamet och visa vad jag verkligen kan göra för o bidra med till gemenskapen.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Faktiskt inte utan jag är verkligen beredd på att jobba inom alla områden i staff teamet då jag i grund och botten endast vill vara med och bidra till unives utveckling positivt som gemenskap.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka