Accepterad Meo | Ban Överklagan [ville440]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Meo

Aktiv Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
185
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880352325/

Ditt Hex-ID: steam:110000136d76845

Vad är din discord tagg? mekinatoor

Vem var det som bannade dig? ville440

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-30 162923.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att ville valde att banna mig eftersom ur hans synvinkel där han inte sett hela scenariot så såg det ut som att jag medvetet försökte köra över en kille vilket inte var fallet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade åkt till piren garaget för att jag skulle ställa in min bil och byta den bilen jag åkte i var en väldigt stor monstertruck. jag åkte fram och tillbaka för att försöka hitta platsen där man ställer in bilen vilket jag inte gjorde, då kom den här killen och han stod i vägen för mig men jag visste att min bil var lite konstig och inte hade hitbox längst ut på däcken så han åkte rakt igenom dom utan att bli påverkad detta hände nån gång och jag råkade komma så jag körde över honom en gång och då så bad jag om ursäkt istället för att förstå så skriker han att han hoppas min mamma dör i cancer flera gånger och att min mamma är en hora och att jag är en busunge. Jag kan medge att jag tog åt mig lite när han sa det vilket kanske provocerade mig lite och att jag tyckte att han var uppkäftig när jag har råkat kört över och även bett om ursäkt. Sedan börjar han id peaka och säga att min tid kommer och att jag bara ska vänta sedan åker jag bort mot strand garaget och där blir jag bannad utan att blivit dragen support eller nånting för att få förklarar min sida av scenariot när staffen kom mitt i. Finns klipp på allt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var både och men mestadels fel. Jag tycker att man måste se en helhet av scenariot, ja jag råkade köra över honom men bad då om ursäkt istället för att acceptera det så skriker han att min mamma ska dö i cancer och att jag är en busunge. Jag försökte genuint leta efter garaget men märkte senare att eftersom min bil var så stor så gick det inte att ställa in den där därför som jag åkte mot strand garaget. Så ja jag ser mitt fel i det hela och själv anser jag att det hade räckt med en tillsägelse inte ban 3 dagar för att jag råkat köra över nån och bett om ursäkt, jag ser dock ett större fel i att man hoppas att ens m,amma ska dö i cancer men det kanske bara är jag som tycker det!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut dock inte på ett bra tag alla dom senaste har varit felaktiga typ som att jag fått¨felaktiga klackeskobans osv har ett antal bans på nacken men tåls att ha i åtanke att jag spelat lite över tre år¨.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle ha tänkt på storleken av min bil och åkt till ett annat garage med mer plats, jag skulle inte heller tagit åt mig av att han sa att min mamma skulle dö i cancer och att jag var en hor unge.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att vara försiktigare med hur jag framför mitt fordon och att inte ta åt mig av folk som provocerar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka