Nekad menyaktizi | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

menyaktizi

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199529140350/

Ditt Hex-ID: 11000015d83207e

Vad är din discord tagg? menkaytizi

Vem var det som bannade dig? Sigged

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-07-25 020406.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag använde mig utav en ped som inte var min. Jag ber nu efteråt så hemskt mycket om förlåtelse. Det jag gjorde klassas som powergaming då jag ville få en fördel i scenariot genom att använda någon annans ped. Jag gjorde det för jag ville få en fördel i scenarion igenom att använda pedens snabba gångstil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va på sjukhuset sen behövde jag relogga sen gick jag afk sen gick jag och bajsa sen såg jag att jag blev taggad av sigged och blev bannad när jag skulle gå ingame.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen inte en felaktig ban då jag 150% erkänner att jag gjorde fel och inte kommer upprepa det igen. Jag vet att det är lätt att vara efterklok att sitta och göra ban överklagan men jag gjorde verkligen fel och tar detta som en mildare tillsägelse. Jag kunde säkert fått mycket mer åtgärder.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte jätte mycket minne av mina tidigare bans men det enda jag vet är att jag inte upprepar mina fel och tar lärdom av dem istället.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle verkligen tänkt till innan jag använde mig utav peden sen skulle jag inte satt på den från första början. Jag märker nu i efterhand.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har övertänkt min ban flertals gånger och har bestämt mig att aldrig igen använda mig utav ped för att få en fördel. De va ett hastigt beslut att använda mig utav en ped vilket jag fan inte borde gjort. Men jag är glad att jag fick denna ban som en mildare varning och verkligen lärt mig utav bannen och inte kommer upprepa det. Jag kunde säkert fått en mycket grovare ban men tack vare Sigged så kommer jag faktiskt lära mig utav min ban nu och skärpa till mig riktigt.

Jag lovar att de inte kommer att ske igen. Ge mig bara en chans så ska jag verkligen visa vad jag går för och visa mitt riktiga rollspel som jag har inombords.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag vet vad jag gjort fel och kommer inte göra det igen. Jag har lärt mig av bannen. Jag gjorde det jag gjorde för jag ville ha gångstilen på peden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka