Accepterad mentagga | Ban överklagan[Chippis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mentagga

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Användarnamn: mentagga

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/flickmajsterr/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: FLENSJENS

Vad är din discord tagg? Yesh#6818

Vem var det som bannade dig? BennyB

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fearrp och copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För fearp och copbaitade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän var vid vårat hus på natten. Jag hade precis fixat arnamide mod så att skotten är verkliga men iaf. Jag sköt i huset för att testa ljudet. Sen kommer en polis och när han åker från huset så sköt jag igen för ja trodde det var clear. Sen kommer vi i en skjut fight och jag sköt ner han så han låg upp detsamma gjorde han med mig. Sen hade jag vapen i handen och höll upp händerna och han hade vapnet mot mig och jag vänder mig om och skjuter han så han dör. så att i det hela så blev det ett stort missförstånd och alla slutade skit.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde felet i det hela tror jag. Jag skulle hållit upp händerna men ja sköt polisen först så han låg ner å hade vapen mot han och jag var över han

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. jag råkade ta en bil på gz för skit länge sedan jag visste inte att man inte fick de.
2. jag tog en bil på greenzone förut då visste jag inte ens att jag inte fick de.
3. jag var kaxig när folk kidnappade mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att skjutit han mer så han blev skadad eller att tagit ner vapnet när vi var i skottfight eller inte skjutit mot han samt att jag sköt polisen först då ska han rollspela skadad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att tänka efter innan varje scenario så att det blir utförligt. samt att tänka på sunt förnuft. ber om ursäkt för ett skevt scenario jag ångrar de

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka