Nekad menenufo | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

menenufo

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199078643640/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Menen Ufo#7151

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 1995

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran Foliehatt och är en svensk man runt 25 år. Han har ingen familj men har en riktigt bra kompis som han klassar som familj. Göran bor på motellet och har en dröm att kunna köpa ett egen hus med sin kompis. Hans mamma och pappa dog i en bilolycka när han var 6år, så han minns inget från dom. När dom då hade dött fick han bo hos sin kompis som han vill köpa hos med. Göran spenderar mycket tid på gymmet som han gillar så mycket och såklart på sitt jobb som han jobbar 5 dagar i veckan. Göran gillar att kolla på fotboll och han gillar även bilar, när han har tid för det annars brukar han då vara med sin kompis eller på jobbet. Göran är väldigt social, han gillar att träffa nya personer som han kan bli kompis med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem för att jag kommer att bidra med seriös RP och göra scenerna i roleplay bättre. Jag kommer att hålla en seriös roleplay nivå för att göra det roligare för andra spelare. Detta som jag gör kommer att göra servern roligare och fler kommer vela spela på Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? et jag kan bidra med är att hjälpa communityt och bidra till servrarna. För att jag ska kunna göra det måste jag lägga ner hårt arbete för att leverera det bästa. Mitt rollspel kommer troligtvis vara polis för att jag gillar att jobba med jag kan också bidra genom att spela valdigt seröst, inte lalla , och skapar bra scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tt de båda parterna i ett scenario ska vara roligt, alla ska kunna ha en chans att kunna vinna ett scenario annars är det inte rp från första början. T.ex du gör en butiksrån mellan dig och poliserna, du vill ju såklart vinna och det vill polisen med, så därför ska det vara jämt och du ska inte ha mer fördelar än de.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den pågrund av en person som heter Drobz1 på twitch då han spelade då och då ibland då jag inte fattade så mycket. Men senare började han streama mer rp och då såg det intresannt ut så jag ville testa och nu brinner jag för det.

palgiat?, ska vara ärlig jag kopierade Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? och resten var från min egna som jag gjorde ett tag sedan

Tillbaka