Nekad menenufo | Medlem ansökning [Melvin13

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

menenufo

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199078643640/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Menen Ufo#7151

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 1995

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran Foliehatt och är en svensk man runt 25 år. Han har ingen familj men har en riktigt bra kompis som han klassar som familj. Göran bor på motellet och har en dröm att kunna köpa ett egen hus med sin kompis. Hans mamma och pappa dog i en bilolycka när han var 6år, så han minns inget från dom. När dom då hade dött fick han bo hos sin kompis som han vill köpa hos med. Göran spenderar mycket tid på gymmet som han gillar så mycket och såklart på sitt jobb som han jobbar 5 dagar i veckan. Göran gillar att kolla på fotboll och han gillar även bilar, när han har tid för det annars brukar han då vara med sin kompis eller på jobbet. Göran är väldigt social, han gillar att träffa nya personer som han kan bli kompis med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? ag är en person som brinner för rp. Sedan så kommer jag vilja höja mitt jobb som kanske Mekonomen då jag kan hjälpa andras bilar som jag gillar. Jag kommer göra allt som går till att höja rp nivån

Vad kan du bidra med till serverns RP? Målet är att ha riktigt roligat och samt utveckals som spelare och hjälpa server framåt i utvecklingen och få den att den ska bli den största i sverige på just rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man låter båda sidorna har en chans så det blir roligare rp och att man inte skiter fullständigt i det och dra så fort man kan och att man kan förlora ett scenario, hela värden går inte under då. Även att man ska rp rädd och lyssna om någon har dig som gissla

Hur hittade du Unive? Jag hittade den pågrund av en person som heter Drobz1 på twitch då han spelade då och då ibland då jag inte fattade så mycket. Men senare började han streama mer rp och då såg det intresannt ut så jag ville testa och nu brinner jag för det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka