Accepterad Mendion | Medlem ansökning [Nippel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mendion

Icke Medlem
Meddelanden
496
Reaction score
36
Vad är ditt namn i verkligheten? Mendion

Vad är ditt discord namn? Mendion#4146

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Denis Petterson och är föd 1990-07-03. När han var liten så dog hans föräldrar sen des så har han varit ledsen och inte vetat vad han har gjort. Han behövde bo på barnhem där så har han haft det så dåligt. För att det var en kille där som Bode på barnhemmet och han tog alltid Denis saker men då så blev han arg och han stack till stan och köpte en kniv. Han kommer hem sen så när han ska sova så kommer den här killen som tog alltid hans saker han skulle ta pengar från Denis men då så fick Denis nog han tog fram kniven och hög den här killen i magen sen så stacka han i väg då så kom han undan. Han Bode på gatan och han gömde sig för polisen då så träffa han andra barn. Han börja att säga till dom barnen att dom ska skapa ett gäng som hjälper varandra det hette the bloody boys det var stort dom hade vapen som dom köpte av kriminälla billigt. Denis tyckte att han borde fixa ett anat gäng så gav Denis gänget till Vicen och nu så vill han bli chef över det här gänget. Han skulle älskat det.-

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp eftersom jag har stora erfarenheter och vet hur man rpar. Jag har spela på unive sen 3 juli 2020 och är en gammal spelare och skulle vilja börja spela på serven igen men att jobba med något som medlem då det skulle vart riktigt kul för mig och minna vänner som spelar på denna server. Jag kommer bidra med en bra spelare och göra servens rp bättre eftersom för varje person så blir servens rp bättre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan spela för att mot parten ska vinna i scenariot som gällande ett rån och man gör inget för att stoppa de man ska göra det så verkligt som möjligt. man ska dessutom inte göra något för att det ska vara en vinst för en själv man ska aldrig vara partisk för sig själv man ska kunna förlora och vinna.

Hur hittade du Unive? Det var mina vänner som sa att det var en bra server så jag testa den. Jag har spela här sen innan

vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig annars blir den automatiskt nekad, lycka till.

Tillbaka