Accepterad Mendion | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mendion

Icke Medlem
Meddelanden
496
Reaction score
36
Användarnamn: Mendion

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199018671934/

Vad är din discord tagg? Mendion #1969

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för?

1. Jag börja med att köra på någon med bil.
2. Jag borde glömt bort det.
3. Jag slogs på grönt gräs.
4. Jag bärde i från någon från grön gräs.
5.för jag snode ett fordon på grönt gräs
6. fearRP

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och bröt 7 regler men jag ska inte göra om det igen förlåt för det

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte köra på killen och inte döda han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja bryt inte mot regler och va snäll mot alla

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Enligt mig måste du utveckla otroligt mycket mer eftersom du bröt mot 7 regler. mvh Virket :)

Användarnamn: Mendion

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199018671934/

Vad är din discord tagg? Mendion #1969

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Jag bröt mot regler det var därför jag blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och bröt 7 regler men jag ska inte göra om det igen förlåt för det

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte köra på killen och inte döda han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja bryt inte mot regler och va snäll mot alla

Har du läst våra regler? Ja
Kan du utveckla vad du är bannad för specifikt, förlåt om jag säger det men detta känns ihopslängt och även lalligt på visst sätt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka