Accepterad Mendion | Ban överklagan [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mendion

Icke Medlem
Meddelanden
496
Reaction score
36
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199018671934/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Mendion

Vad är din discord tagg? Mendion #1969

Vem var det som bannade dig? Jag blev bannad av Julmys Zaki.

Hur lång tid var din ban? Min ban var 9 dagar 16 timar och 57 Minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Abuse [SV] ~Julmys Zaki. Återstår: 9 dagar 16 timmar 39 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på Multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffs bannade mig eftersom dom tyckte att jag hade abusat min server vakt eftersom jag revivade folk i ett scenario. det dom inte visste var att jag hade pratat med en kille på suppor som sa att vi skulle hålla kvar alla på plats och så kommer han sen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och b0pex och noel var påväg ifrån weed efter ett person rån vi hade tagit komradio och obil så ingen kunde ha hämtat folk. efter det scenariot så kommer en saab mer 2 pers som sprayar ner oss och dödar oss detta gjorde mig och b0pex upprörda så b0pex gick in på support tyvär kunde vi inte se vilken staff eller admin som pratade men han gav oss en order att hålla kvar alla på plats och så kommer han sen och löser det. detta tog jag som att jag skulle reviva alla och sedan så kom han b0pex sa också att gudarna kommer för att försäkra att dom stannar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom att staffs som bannade oss kollade inte på vårat bevis och bara bannade oss vi borde ha fått chansen att i alla fall få prata med en admin eller visa våra klipp innan eller åtminstånde att admins kickade oss och varnade oss för vårat beteende då vi tidigare inte har gjort detta fel. jag och b0pex har inte heller gjort något fel enligt mig då supportern sa till oss att hålla kvar dem på plats och sedan så kommer han och löser det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag men det var bara några Grundregler och sen des så har jag lärt mig mina misstag det kommer aldrig hända igen det som hände så jag ber om ur skäkt och detta kommer aldrig hända igen kan lova det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kasnke hade kunnat frågar supportern om lite mer specifik info om vad han menade så att jag inte skulle behövt abusa min server vakt och så inte b0pex skulle ha halv ooc ingame. jag skulle också ha kunnat vänta tills han staffen kom men han hade gett mig order om att hålla kvar dem så jag var tvungen att lyssna. på honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer inte abusa min servervakt vad som än händer eftersom nu vet jag att vad än någon staff säger så ska jag inte använda mig av min servervakt i ett scenario. jag kan garantera att detta inte händer igen eftersom att jag sköter min servervakt bra annars det var bara idag det blev lite fel och jag gjorde som jag gjorde så jag ber om ursäkt och detta sker aldrig igen. både från mig eller b0pex eller noel

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka