Nekad Mendion | Ban överklagan (Wagner)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mendion

Icke Medlem
Meddelanden
496
Reaction score
36
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199018671934/

Ditt Hex-ID: 11000013f15ff3e

Vad är din discord tagg? Mendion #1969

Vem var det som bannade dig? jag blev bannad av [Support] StiZZe_

Hur lång tid var din ban? Den var Återstår: 4 dagar 23 timmar 28 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: FearRP ~StiZZe_. Återstår: 4 dagar 23 timmar 28 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och min vän var i en biljakt. Dom stanade och då hoppade en av dom utt med en uzi och riktade mot min vän och vi hadde vapen och riktade mot dom men våra rutor var full tonade. Så dom såg inte våra vapen en av oss hoppa ut ur bilen och börja skjuta en sta kvar i bilen och sköt. Sen så döda vi dom när en av dom hade uzi och vi hade 2 uzi mot dom men som staff sa han att det är tydligen fearrp för att dom inte såg våra vapen från bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som jag sa där uppe men jag och mina 2 vänner åker till yellow jack då vi har fåt reda att vår vän var där han blev slagen och hottade av dom som vi tänkte rån. Vi kommer ditt och ser dom så vi riktar vapen mot dom. och när vi har deras medlem och boss så börjar någon skuta oss från taket så vi går in i garaget. sen så kommer polis och det blir kaos så vi ser dom springa mot min tesla som stog där. Dom tar den och kör iväg jag och virre kör i hans audi som har tonade rutor. Vi fyller efter och så går deras bil sönder. Jag och virre kör fram. För att jag och min vän var i en biljakt. Dom stanade och då hoppade en av dom utt med en uzi och riktade mot min vän och vi hadde vapen och riktade mot dom men våra rutor var full tonade. Så dom såg inte våra vapen en av oss hoppa ut ur bilen och börja skjuta en sta kvar i bilen och sköt. Sen så döda vi dom när en av dom hade uzi och vi hade 2 uzi mot dom men som staff sa han att det är tydligen fearrp för att dom inte såg våra vapen från bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en felaktig ban då jag och min kompis riktade från en bill som hade tonade rutor en av dom hoppade ut ur billen och rikta uzi mot oss men vi hadde den framme före. Vi hade dom framme i billen så hoppar utt ur bilen och en sitter kvar och så skuter vi ner han och hans kompis som inte hade hunit tagit upp sitt vapen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag men det var bara några Grundregler men jag kan säga det jo att jag hade rdm, copbait, combbetlogg sen des så har jag lärt mig mina misstag det kommer aldrig hända igen det som hände så jag ber om ur skäkt och detta kommer aldrig hända igen kan lova det.
och det var för mer en 3 månader sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tyckte inte att vi kunde göra så mycket annat men om vi tänker som stafsen ville inte skutit och bara get upp scenariot. eller så kunde vi bara skutit ur bilen och vi kunde också inte fult efter dom

Har du lärt dig någonting efter din ban? asså vad jag tycker så var det felaktigt så. Men ja att jag inte ska skuta när jag har uzi tydligen mot mig

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka