Accepterad Mendion | Ban överklagan [Edde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mendion

Icke Medlem
Meddelanden
496
Reaction score
36
Användarnamn: Mendion

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199018671934/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Mendion

Vad är din discord tagg? Mendion #1969

Vem var det som bannade dig? Det var Edde #1337 som banade mig

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag är bannad för RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde ett fel och jag förstår.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina vänner håll på att prata så sa vi att vi skulle samlas vid torget sen så skulle vi göra något kul men så kommer två grabbar med en Saab och dom börja kaxas sen så kom mina vänner och håller på att sega vad seger ni så jag sa vi ska roba dom sen så åkte vi i väg för att vi skulle vänta till dom skulle åka i väg så gjorde dom det sen så åkte dom någon stans där ingen kunde se så vi tog och kidnappade dom. Vi tog dom till bill tvätten och så roba vi dom. Sen när vi roba dom så hade mina vänner dödat han som var kaxig och sa att han skulle knulla min mamma så dom döda han så jag trode att vi skulle döda hans vän så döda jag han men så sa edde att jag skulle sita i support jag gjorde det och så hade jag RDM jag ber om ursäkt. Förlåt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban för att jag gjorde fel förlåt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men det var bara några regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle frågat mina vänner om jag skulle skjuta och jag skulle inte skjutit han

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. Jag har lärt min mycke och förlåt menade inte RDM

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Hej! Jag bannade inte av VDM, då det var RDM därav vill jag att du rättar till din ban överklagan. Sedan kommer jag titta på din ban överklagan igen när du rättat den :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka