Accepterad Mendion | Ansökan till Ped Karaktär

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mendion

Icke Medlem
Meddelanden
496
Reaction score
36
Vad är ditt namn i verkligheten? Mendion

Ange ditt födelsedatum 3 Juli 2006

Vad heter du på discord? mendion#1969

Ditt Hex-ID mitt hex id är 11000013f15ff3e

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Jag äger inte någon ped för tillfälligt. Men jag skulle vilja äga en.

Vilken ped ansöker du för? a_m_m_hasjew_01 Jag söker till en tjockis ped för vårat gäng är lite mafia och street. Den ped jag vill ha har en kostym. och den är lite mafia aktigt. Tycker att alla gankster peds är så vanliga alla har dom. Och många folk söker för bara gangster.

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Det är Mendion Hyseni hans föräldrar är från albanien men dom bombade landet så Mendion Hyseni föräldrar flyttade till landet kallade Sverige, där Mendion Hyseni växte upp, han växte upp bland droger och vapen 040 liksom, han skaffade mycket grabbar/polare, Till slut blev han portad från staden och då valde han vänner att lämna honom, och då flyttade Mendion Hyseni till staden som är då kallade "Unive" Mendion Hyseni hade inga vänner när han var ny flyttad så han använda exakt alla sina pengar till att köpa ett företag som var kallad "Bennys", Mendion Hyseni jobbade skit hårt fick massor med kunder och pengar samt anställda och nya vänner, efter det valde Abdullah Ramo att byta namn på bennys till Vianor, det är det han är känd för idag, alla vet vem Mendion Hyseni är, speciellt Marja-Lisa <3, Så till slut valde Mendion Hyseni att sluta med det kriminella och han valde att gå vidare i livet och bli laglig, Mendion Hyseni blev Polis han var det i 4 veckor ungefär men han valde att lämna efter för dom mobbade honom i kåren och kallade honom "Polis muslimen, och ska du bomba ner oss" Vilket Mendion Hyseni tyckte var inte roligt, Så han hade några vänner som heter Abdi Ramo, Harmodi Ramo, Dom valde att starta ett lagligt företag och använda det som ett täckmantel till "Vapen Försäljningen" Dom tjänade mycket pengar på det men till slut valde någon att ringa polisen så dom gjort razzia och stängde ner företaget, Vi flydde men till slut blev vi tagna och vi alla fick fängelse, Detta var hårda Tider i Mendion Hyseni Liv, Så blev chef på Vianor, Och nu vill jag ha ped en tjockis ped som jag kan ha. Han börja hamna i en fas där han verkligen fick behov av pengar så han valde den kriminella vägen. Han började få tag på droger som han kunde sälja till folk på stan så han kunde dra in lite cash. Detta gjorde också att han fick lite polare till slut. Hans bästa vän är Sigge, Ivar, Pontus, Albarnen, Micke, oliver, Toby,

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Det är för jag är en seriös rpare som tar rp till 100%, Bryter inte mot reglerna som andra personer i staden och om något annan person skulle göra fel skulle vi skicka in det till staffs för alla som kommer vara med mig ska använder geforce eller medal för att när vi hänger med varandra så kan vi ha bevis, samt kommer jag vara rätt aktiva ungefär 10-12 ish timmar om dagen, ni staffs kommer märka att mendion kommer skapa feta scenarion och bidra med bra rp, jag kommer inte vara som andra personer och försöka visa till alla att vi är stor som visa personer försöker vissa liksom, det kommer var "lowkey" och när vi ska använda vapen ska vi aldrig skjuta i staden för det är "suntförnuft" utan vi hade kidnappat dom och tagit dom upp till sandy och försökte få så mycket info som möjligt och om personen har gjort något grovt mot oss hade vi klippt dom, Det jag menar här är att jag inte är som vissa personer och skjuta mitt i stan, jag ska försöka få polisen tillit så dom inte ska tro att jag är med i gäng, vi ska aldrig säga till några att jag är med i gäng heller bara till närmsta kontakter, jag ska ha så seriös rp som möjligt och inte gå runt och säga "att jag äger staden och är störst"

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Jag vill ha en ped då jag känner att det kan utveckla min karaktärs rp enormt genom att många känner Mendion ingame och då ifall att jag har en tjockis ped vilket jag ansöker till skulle hjälpa mycket, samt vill jag ha ped då det känns som nästa steg i mitt rp mål att utveckla mendion på det sättet då jag har rpat med mendion i snart 1 år och 4 månader. Jag har mycke erfarenheter inom rp. Jag har 1års medlem så kan rp bra.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Mina mål är ju att höja rp nivån så det blir seriös rp på serven. Jag ska göra allt jag kan för att kuna fixa rp på serven så jag kommer ta handom min ped för folk får sin ped sen så leker dom balla och det tycker jag inte är så bar rp. Man ska liga låkt om du är kriminell. Och om jag får ped så sak jag höja rpen på serven så den iger på 110% och inte 100%. Jag kommer ta handom min ped och rp bra jag ska ligga lowkey. som alla kriminella borde göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka