Nekad Mendion | Ansökan till avrättning [Dippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mendion

Icke Medlem
Meddelanden
496
Reaction score
36
Användarnamn: Mendion

Vad är ditt discord namn? mendion #1969

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? APELSINEN!!! #4039

Av vilken anledning ska personen avrättas? Han var med i vårat gäng har var även vice så han vet för mycket om vårat gäng vi valde att göra en avrättnings ansökan på han då vi ej litade på han så nu känner vi att en grabb med så mycket info inte ska finnas i staden då vi är ganska efterlysta och staden och kriminell så vi vill inte att den informationen ska hamna i fel händer. Vårat gäng är lowkey och vi vill inte att han ska sprida information om oss. väldigt stor chans att han gör det om vårat gäng och alla oss också. Vi känner oss väldigt hotade av han då vi inte vet var han finns. Han har visat gång på gång att vi inte kan lita på han och att få bort han skulle underlätta då vi inte behöver oroa oss över han igen. Vi kommer inte lämna några spår. Han har snitchat till polisen, SÄPO och Militären. Sant andra gäng som vi inte har allians med. Han är kickad plus så vet han så mycket om gänget.

Hur ska personen Avrättas? jag ska börja med att sicka ett meddelande till han sen så säger vi att han ska komma till Sandy flygplats för att vi måste snacka snabbt. När han kommer så ska jag säga att vi ska åka till ett ställe där två personer kommer vänta med en helikopter. Vi hoppar in i helikoptern när vi är där sen så ska vi flyga till polito och där kommer mina 2 andra grabbar stå med 4 bilar sen så åker vi ut till en klippa där vi kommer tortera han sen så ska vi skjuta han med tå tabbar. Sen så ska vi åka bilen till helikopter där vi parkerade den sen så ska vi flyga lågt som möjlig från stan sen så ska vi slänga ner han från helikopter så han aldrig kommer till bax.

Med vilket vapen ska han avrättas med? två stycken tabbar, knivar, Kofot och bensin.

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? Vi kommer va Sirkka fem personer som kommer döda han men om någon gäng medlem inte kan så kommer vi va mindre personer.

Vad heter personen ingame? Alexander Wahaji

När ska han bli avrättad? Så fort denna avrättning ansökan blir godkänd.

Senast ändrad:
Polisen och alla visste redan all info om er pga att narcos hade snitchat ner er och ni är absolut inte lowkey när ni går runt och säger att ni är wahaji ingame till folk

ingen idé att avrätta när polisen redan vet allt från annat håll

jag är fortfarande med i gänget wtf. Jag ahr inte snitchat till några andra gäng jag snitchad etill polisen fast räddade några men det var bara för de gjorde sig själva till wahaji så de kunde kolla medlemningslistan så kunde ändå inte säga ngt! Tycker de är synd att ni känner såhär då jag försöker fixa ihop allt igen och vill ha kul jag köpte inte bråk jag köpte ett bra och roligt gäng som blev bråk, tyvvär.

ps: säpo och aina visste sen innan var vårt gänghus var de stormade oss första dagen ahha

-Rep apelsinen är kung poliserna vet typ redan var all gänghus är så.....

-rep tbh, poliserna vet redan och avrättningar är onödiga om de redan vet, vad får ni ut av att avrätta honnom då? Känner inte han men onödigt i alla fall. Apelsinen är king endå!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka