Nekad Mendion | Ansök till whitelist ansvarig [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mendion

Icke Medlem
Meddelanden
496
Reaction score
36
Användarnamn: Mendion

Vad är ditt namn i verkligheten? Mendion

Hur gammal är du? jag är föd 2006-07-03

Vad heter du på discord? Mendion#1969

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? jag kommer va aktiv Måndag 15:00 till 23:00 Tisdag 14:30 till 22:00 Onsdag 14:00 till 22:30 Torsdag 15:00 till 23:00 Fredag 14:00 till 01:00 Lördag 08:00 till 01:30 söndag 09:00 till 23:00

Hur aktiv är du i discorden? Jag är aktiv där altid i skolan så kan jag kolla då om jag har rast eller på lektionen om jag inte har något att göra. och jag kollar på mobilen ofta och datorn välidgt ofta

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill bli WL-A på grund av att jag vill kunna bidra mer till community och kunna hjälpa och underlätta för andra admins och liknande. Då det förmodligen har viktigare saker att göra en att tex ta wl intervjuer då det skulle bli väldigt stressigt för de. Jag är bra på att ta beslut och vet vad som är rätt och fel i sammanhang. Jag vill även bli WL-A då jag har börjat spela på servern väldigt mycket det senaste och tar det på mycket allvar. Jag känner att jag kan få upp servern rp och inte ge wl till lalare, vdm/rdm osv och se till att servern hålls på en bra rp nivå. Jag är även trevlig och tycker det är roligt att hjälpa folk. För att folk som gör små fel på sin ansökan kan jag bara siga att han ska utveckla sina svar. istället för då kommer han/hon inte att göra om det då de inte vill få vänta en väcka för att göra en ny och det är bra att siga till vad dom har gjort då de inser vad dom gjorde fel. Sen så vill jag göra det lätare för support och högre så dom inte behöver täncka på det. Så dom kan bana folk som gör fel saker. :)

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För jag vill bidra med bra, rp, genom att ta bort alla lalare, så det blir mer roligare att rp, samt att man får hjälpa till lite på olika sätt. För jag vill tillföra roliga scenario med hög rp nivå, Och jag tänkte ifall jag får bli WL-A så får jag gör serven bätre. Även för att jag vill utveckla min rp nivå. jag vill förbättra rpn och bidra till en allmänt bättre RP, jag kommer jobba så fort jag får chans som WL-A och för att jag skulle ha varit aktiv som WL-A sen så skulle jag ha gjort mitt bästa för att göra rpn bättre . jag är online ofta så jag kan göra mycket. + så vill jag ha mer möjlig att hjälpa serven.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej för det här är min favorit server och det kommer jag aldrig göra det. jag spelar bara på Multistaden för att det är bra rp på sörven + så är det bra ägare som håller ett bra Community gillar alla staffs dom är snälla och hjälpar snabbt i support.

+rep Riktigt snygg ansökan, tror att han skulle vara riktigt duktig!

kan du förklara varför du skrev -rep är det för att jag fick dig banad för att du storma Elnour gänghus hahhahahah
det var ej därför jag fick ban. och för att du är så sjukt omogen.

Nekad.
Anledning

Håller på att skicka till mig i DM, tagga mig när jag inte ens hunnit läsa, tagga mig i ooc och be mig läsa.
Jag håller koll hela tiden. En sak som är viktig är tålamod.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka