Accepterad Menace12 | Medlem ansökning[RASMUS1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ljungen

Icke Medlem
Meddelanden
567
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? Menace#3163

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Acar Mansu. Acar är 23 år, han är uppvuxen i Afghanistan. Han har haft en tuff uppväxt. Hans uppväxt har bestått av krig och elände, han har gått miste sina 2 bröder och sin morfar i krig. Han växte upp i fattighet med sin mamma Aliyah och pappa Ansoui och hans två bröder Ali och Mustafa. När Acar var 4 år började ett krig i Afghanistan, hans två brödrar och pappa behövde dra ut i kriget. Hans brödrar dog tidigt i kriget men hans pappa överlevde och de flydde tillsammans med mamma Aliyah. De flydde till England där de bodde i ungefär 7 år, sedan flyttade de vidare upp till sverige. Under tiden i england gick Acar i skolan, det gick bra för han i skolan men han hade svårt att skaffa kompisar. Pågrund av hans tuffa uppväxt så hängde han med helt fel folk i England. Han började göra droger och sälja droger, kom in i konflikter mm. Han blev knivskuren i armen som är ett "ärr" som kvarstår än idag. De behövde flytta för att de vart för mycket kaos, så de flyttade till sverige. I sverige bodde dom i stockholm som inte heller var de smartaste att göra då de är mycket kriminalitet i vissa delar av stockholm. Tyväär bodde dom i en av de dåliga delarna. Det vart mycket konflikter och kaos. Acar började tjäna mycket pengar och köpte fina bilar, han hade ett stort intresse av bilar. Han meckade med bilar och trimmade dom så dom gick snabbare. Efter ungefär 6 år i sverige gick hans föräldrar bort, då var de bara Acar kvar. Han fortsatte med den kriminella sidan och det blev bara värre och värre. Han vart alldedes för rädd för folk var ute efter han så tillslut så flyttade han till staden Unive där han bor nu. Han är redo för nya större utmaningar i denna staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är hyfsat erfaren när de gäller rp. Min brorsa har spelat på Unive och ja har suttit och kollat på han också så jag har lärt mig. Ja kommer bidra med ett socialt rollspel som blir roligt för båda parterna. Utvecklade sociala scenarion, med polis & kriminella. Ja har planer på att bli kriminell och ifall ja kommer i scenario med polisen ska jag ge dom en chans att ta mig och att ja inte tar t.ex. en jätte snabb bil på ett rån. Ja ska göra så motparten får en chans i scenariot och kan upskatta scenariot och ja kommer inte heller satsa på att vinna scenarion för de är pwg. De är även roligt att motparten vinner för då kan man vara glad för dess skull och att man inte behöver vinna scenarion för att de ska va roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska satsa på att vinna scenariot, man ska ge motparten en chans och kunna uppskatta scenariot och inte spela för att vinna alla scenarion, för de blir inte kul. Man ska liksom satsa på att motparten får en chans att vinna scenariot och inte en själv kanske ska bryta regelbrott för att kunna vinna scenariot utan spela efter reglerna och göra de roligt för båda parter.

Hur hittade du Unive? igenom kompisar och twitch och youtube.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka