Nekad MEMMO | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MeMmO

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
26
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199059996163/

Vad är ditt namn i verkligheten? MEMMO

Vad är ditt discord namn? MEMMO

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 1999

Berätta om din karaktär. 22 år gammal jobbar som securitas barndom: uppväxti en lite stad, gillar spela och streama. min karaktär är en människa som gillar att rädda folk tillexempel att jag gillar inte att folk ska inte m bra. mina intressen är att jag gillar ordningsvakt och gillar o va det allts
Security.

Varför ska just du bli whitelistad? jag har hört mycket om denna servern och jag tycker om denna servern

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag har varit innan på denna servern innan, men hade ett teknisk problem i denna servern så jag fick gå in i andra servrar men det va inte lika bra som denna servern så jag fick komma tillbaks till denna servern efter denna problemet var över.

Hur många timmar har du på FiveM? ungefär 1300 timmar.

Hur hittade du Multistaden? jag fick ta reda på multistaden av en vän som stremar.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar inte på en annan server utan bara i denna.

Senast ändrad:
Tillbaka