Nekad MEMMO | Whitelist ansökning [Alex] [Dansken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MeMmO

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
26
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199059996163/

Vad är ditt namn i verkligheten? memmo hiffawi

Vad är ditt discord namn? MeMmO#8663

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter mohammed hiffawi och föddes i frankrike år 1998.
Han flyttade vid 3 års åldern hit och lärde sig språket snabbt på grund av sina vänner som hjälpte han och var som lite stöd och hjälp så han kunde lära sig språket snabbt.
Mohammed har sedan födelsen gillat bilar och sånt och har jobbat som bilförsäljare och han fick jobbet som det på grund av sin stora kunskap av bilar och andra fordon.
Han gillar när det går snabbt och kollar då mycket på racing på fritiden, hans favoritracing grej är Formel 1 då han tycker det går som snabbast då bilarna kör mycket snabbt.
Chris vet mycket om bilar och modeller av fordon och då när han var bilförsäljare visste han vart varje bil låg i katalogen, han kunde bara veta vad de hette och han hittade näst intill direkt fordonet kunden har sagt och erfaren säljare inom mäklare.
Han jobbade också som ambulans och ambulanschef och under denna period lärde Mohammed sig hur man ledde en grupp så alla trivdes som chef och detta lärde han sig mycket på och tack vare det s kan han nu leda en grupp människor så alla trivs på arbetsplatsen och patienter trivs som ligger inne på sjukhuset.
Under denna period som ambulanschef/överläkare så räddade han många liv och detta har uppskattats i stan, då han var mycket aktiv inom sjukvården och fanns mycket ofta på plats vid rån.
Min karaktär kan också vara lite illegal, kriminell och kan delta i inbrott och rån och andra olika illegala saker. Alltså jag vet hur rånare och kriminella tänker

I bankrån/butiks rån är mohammed förhandlare då han är bra på att framföra sina krav och är bra att förklara för polis så de har glasklart vad de inte ska göra så inte gisslorna ska bli dödade.
i bankrån är det välplanerat som gäller och man kör lite testrundor innan så man vet att planen går igenom och man kan få pengarna efter rånet har skett. I butiksrån gäller detsamma, men i inbrott är det mycket väl planerat.
Då har jag en plan som ofta går igenom. Jag ser ut som en städare och rpar att jag är städare här och att de ska prata med min chef om de inte tror mig. Men "chefen" är min kompis och de här kan polis gå på och jag kan genomföra bankrånet.
På fritiden kan han också köpa/sälja lite vapen. På dessa handlingar vill jag klargöra vem som bestämmer och då har jag några vänner gömda någonstans nära oss som ser till att affären går i lås och att den ej fuckas upp. Min karaktär kan också plocka lite cannabis då och då och sälja paketerad cannabis bara för att få in en liten extra inkomst.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag känner att jag skall bli whitlistad eftersom jag har det som krävs för att komma in på serven och spela med alla samt att jag älskar att båda sidorna skall ha det roligt och inte bara jag.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitlistad på denna server eftersom jag har hört jätte mycket om den här server och jag tycker att lagarna är bra och jag försöker få ett bra arbete i denna server.

Hur hittade du Multistaden? Jag brukar kolla på Youtube alltså kollar videoklipp till många som streamar gta5 och det var dem jag hittade multistaden av

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag har inget faktiskt eftersom jag vet hur man beter sig inom olika server, jag har spelat i många andra servrar faktiskt så jag tycker att jag behöver ingenting.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? just nu så spelar jag inte i någon server utan jag spelar bara på multistaden, jag har spelat i royal crew och Los Scandalous RP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka