MEMMO | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MeMmO

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
26
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Brittas Lyx & Sportbilar AB

Vad heter du IRL? Memmo Hiffawi

Hur gammal är du? 23

Hur många timmar har du på Fivem? 400 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef eftersom mitt ansvarstagande är väldigt bra och för att jag alltid har velat driva eget. Jag har en passion för att hjälpa andra och eftersom många har problem med sina bilar just i denna staden så vet jag att jag skulle lyckas bra. Dessutom verkar det som att Brittas Lyx & Sportbilar AB väldigt sällan haft lite problem med att dem inte haft tillräckligt många som jobbar. Jag skulle vilja rätta till det och driva det framåt med en framgångsrik framtid. Jag vill göra både mina kunder men även mina arbetare glada.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som chef. Har varit chef i olika städer förr där jag varit hjälpsam och alltid haft en bra relation med mina medarbetare eller arbetare. Alltid löst de flesta konflikter inom företaget och haft en bra karisma generellt. Jag har däremot inte jobbat för just Brittas Lyx & Sportbilar AB men har som sagt haft roll som chef i andra städer.

Berskiv din karaktär? . Min karaktär heter mohammed hiffawi och föddes i frankrike år 1998.
Han flyttade vid 3 års åldern hit och lärde sig språket snabbt på grund av sina vänner som hjälpte han och var som lite stöd och hjälp så han kunde lära sig språket snabbt.
Mohammed har sedan födelsen gillat bilar och sånt och har jobbat som bilförsäljare och han fick jobbet som det på grund av sin stora kunskap av bilar och andra fordon.
Han gillar när det går snabbt och kollar då mycket på racing på fritiden, hans favoritracing grej är Formel 1 då han tycker det går som snabbast då bilarna kör mycket snabbt.
Chris vet mycket om bilar och modeller av fordon och då när han var bilförsäljare visste han vart varje bil låg i katalogen, han kunde bara veta vad de hette och han hittade näst intill direkt fordonet kunden har sagt och erfaren säljare inom mäklare.
Han jobbade också som ambulans och ambulanschef och under denna period lärde Mohammed sig hur man ledde en grupp så alla trivdes som chef och detta lärde han sig mycket på och tack vare det s kan han nu leda en grupp människor så alla trivs på arbetsplatsen och patienter trivs som ligger inne på sjukhuset.
Under denna period som ambulanschef/överläkare så räddade han många liv och detta har uppskattats i stan, då han var mycket aktiv inom sjukvården och fanns mycket ofta på plats vid rån.
Min karaktär kan också vara lite illegal, kriminell och kan delta i inbrott och rån och andra olika illegala saker. Alltså jag vet hur rånare och kriminella tänker

Hur ofta kommer du vara inne? Väldigt ofta, säkerligen varje dag. Minst 10h om dygnet. På helger och andra röda dagar upp emot minst 15h.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart, ett grymt community med sjukt bra staff. Varför inte liksom. Den enda servern jag spelar på och så kommer det vara ett bra tag till!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Tillbaka