Nekad memiix | Whitelist ansökning [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

memiix

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198086386123/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin Abrahamsson

Vad är ditt discord namn? EdwinKung#2208

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2011

Berätta om din karaktär. Edwin heter killen som växte upp på ön utanför Sundsvall, Alnö, även kallar pillerön, Hans mamma och pappa gick gjort i missbruk när han va liten så han har växt upp hemma hos sin mormor, som alltid är snäll och låter han hållas oavsett vad han gör, morfar är alkoholist och slår honom när han är full ,Han började tidigt med småbrott som inbrott, stöld och häleri, grabbarna på ön märkte att han hade tallang, dom tog med sig honom i sitt gäng och lät han hänga med på större grejer, han lärde sig fort och blev en i gänget, dock så va han tvungen att fly när ett rån gick snett och han råkade skjuta en utav sin kamrater, han är fortfarande kriminell, men lever under ytan.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer RPa roligt och jag är en schyst kille, genuint snäll och omtänktsam, så mitt goda humör kommer göra allt väldigt roligt, vill bidra med det jag har och vill göra inom RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Är en genuint snäll kille som är omtänksam och lugn, kommer bidra till roligt RP och storys.

Hur hittade du Unive? Min kusin rekomenderade den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skaffa nya vänner inom RP, och bli duktigare, tycker om att RPa och vill därför hålla på med det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? NEJ

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka